eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › H4 zamiast R2
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2013-11-12 11:27:19
    Temat: H4 zamiast R2
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    Witam
    Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
    55/60
    Motocykl to GN250.
    Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
    mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
    napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
    wlasciwą strone...
    Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
    moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"


  • 2. Data: 2013-11-12 13:46:03
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:

    > Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
    > mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
    > napiecie ladowania wynosi ok 13.5V

    To też za mało.
    Nie regulator czasami ?

    Pzdr

    JKK

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 3. Data: 2013-11-12 14:17:49
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-12 13:46, J_K_K pisze:
    > W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:
    >
    >> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
    >> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
    >> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V
    >
    > To też za mało.
    > Nie regulator czasami ?

    Trudno stwierdzic. 13.5 jest, ale nie wiem jak rozladowany jest aku.
    Mozliwe, ze jak sie bardziej "podpompuje" to V wzrosnie chocby do ca
    14V. W kazdym razie prad plynie we wlasciwym kierunku. :)

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"


  • 4. Data: 2013-11-13 00:39:18
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 12.11.2013 MarcinJM <m...@o...pl> napisał/a:
    > Witam
    > Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
    > 55/60
    > Motocykl to GN250.
    > Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
    > mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
    > napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
    > wlasciwą strone...
    > Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
    > moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
    >
    Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
    da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 5. Data: 2013-11-13 11:33:46
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
    > Dnia 12.11.2013 MarcinJM <m...@o...pl> napisał/a:
    >> Witam
    >> Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
    >> 55/60
    >> Motocykl to GN250.
    >> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
    >> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
    >> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
    >> wlasciwą strone...
    >> Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
    >> moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
    >>
    > Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
    > da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

    Tak, wszystko poczyscilem. Możliwe, że z czasem magnesy na magnecie juz
    nie są tak "mocne" jak być powinny. Chyba też jakoś tracą swe
    właściwosci z upływem lat?


    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"


  • 6. Data: 2013-11-13 11:50:21
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:

    >> Nie regulator czasami ?
    >
    > Trudno stwierdzic.

    W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
    powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.

    Jest też opisane, jak za pomocą kieszonkowego miernika sprawdzić regulator.

    https://docs.google.com/file/d/0B8ODLPFUxFTpMTdmZThm
    NGMtMTVlZC00Y2Y2LWEyMWUtNGE3Y2JjZDcyZGI4/edit?usp=dr
    ive_web&hl=en_GB&pli=1

    Pzdr

    JKK

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 7. Data: 2013-11-13 12:07:17
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
    > W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
    >
    >>> Nie regulator czasami ?
    >>
    >> Trudno stwierdzic.
    >
    > W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
    > powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.

    No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
    Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"


  • 8. Data: 2013-11-13 12:24:03
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    MarcinJM <m...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
    >> W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
    >>
    >>>> Nie regulator czasami ?
    >>>
    >>> Trudno stwierdzic.
    >>
    >> W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
    >> powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.
    >
    > No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
    > Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.

    A może wymiana świateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczędności
    dla żarówki H4?

    --
    NC700XD

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 9. Data: 2013-11-13 18:59:55
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-13, MrGlub <g...@g...com> wrote:
    >>
    >> No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
    >> Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.
    >
    > A może wymiana świateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczędności
    > dla żarówki H4?
    >
    No postojowka przod + tyl + podswietlenie tablicy i pewnie 15W sie uzbiera.

    --
    Artur
    ZZR 1200

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: