  • 11. Data: 2010-08-14 09:54:28
    Temat: Re: HD a jakze - skrzynia siem buntuje.
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Tytus Ty skoncz te bajki o kliencie i przyznaj sie po prostu ze
    > kupiles HD :-) Wkoncu przyczepka do czegos zobowiazuje...

    Wlasnie, ty idz na plaze a nie siedzisz w necie, a jak sie sprawuje moto
    i sprzegielko? W razie co znalazlem tani asistance, czy jak sie to pisze :-P

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 12. Data: 2010-08-14 19:37:38
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "Michał V-R"
    Wlasnie, ty idz na plaze a nie siedzisz w necie, a jak sie sprawuje moto
    > i sprzegielko? W razie co znalazlem tani asistance, czy jak sie to pisze
    > :-P

    Niepokojaca jest ta cisza ze strony HR - byc moze dzisiejszy SMS
    Doktorskiego z naszymi wynikami w Nowodworze trwale uszkodzil kolege AZ'a. A
    w kwalifikacjach udalo mi sie jeszcze poprawic go o kolejna sekunde i
    wreszcie udalo mi sie wyprzedzic jakies R4 na prostej :) I jestem z tego
    dumny bo bylo to cos wiekszego niz 400ccm :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2010-08-14 20:00:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    Tytus wrote:

> [...]
    > wreszcie udalo mi sie wyprzedzic jakies R4 na prostej :) I jestem z tego
    > dumny bo bylo to cos wiekszego niz 400ccm :)

    Kiedy Wy sie wozicie po jakims pseudo torze to ja przycieram klapki ze
    wszystkich stron na tutejszych winklach. A o czasach pogadamy jak
    bedzie mi dane pojezdzic na okraglych kolach - juz za tygodnie dwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-08-14 20:27:25
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Sie, 22:00, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Kiedy Wy sie wozicie po jakims pseudo torze
    A to polecal ten pesudo tor, he?

    > to ja przycieram klapki ze
    > wszystkich stron na tutejszych winklach.
    My to juz mamy za soba, zadna nowosc... :-P

    > A o czasach pogadamy jak
    > bedzie mi dane pojezdzic na okraglych kolach - juz za tygodnie dwa.
    Akurat... Tym swoim tramwajem ponizej 2:20 nie zejdziesz.

    pzdr, dr
    14/525
    Ps.1.
    Swoje 2:16 uznaje za godny czas
    Ps.2.
    Osiagnalem granice czternastki przycierajac owiewke na wysokosci
    sprzegla. Trza zmienic drynde.... ("czujnik" na podnozku skrocil sie o
    polowe)
    Ps.3.
    Do domu wracalem na kordzie z tylu. Niezapomniane wrazenia slizgania
    sie przy jakimkolwiek mocniejszym przyspieszaniu. Ale dojechalem...
    Ps.4.
    Objechalem wszystkich z grupy B :-). I to nie na prostej (nie mialem
    opony) - walka byla w winklach.

  • 15. Data: 2010-08-14 21:04:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    doktorski wrote:
    > A to polecal ten pesudo tor, he?

    Nie chce mowic kto go znalazl ;-)
    > Akurat... Tym swoim tramwajem ponizej 2:20 nie zejdziesz.

    Rzekl Doktorski posiadacz supersporta potocznie zwanego czternastka ;P
    > Ps.1.
    > Swoje 2:16 uznaje za godny czas
    Ujdzie...
    > Ps.2.
    > Osiagnalem granice czternastki przycierajac owiewke na wysokosci
    > sprzegla. Trza zmienic drynde.... ("czujnik" na podnozku skrocil sie o
    > polowe)
    Takie rzeczy to ja na torze w CSP robilem.
    Gratulacje.

    Stajesz do pojedynku za 2 tygodnie? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-08-14 21:35:37
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Uzytkownik "AZ"
    Stajesz do pojedynku za 2 tygodnie? ;-)

    Ale czad!!!
    bedzie starcie
    dwie zajezdnie spotkaja sie w bezposredniej walce
    modlmy siem aby w okolicy nie zgaslo swiatlo

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 17. Data: 2010-08-14 22:51:19
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Akurat... Tym swoim tramwajem ponizej 2:20 nie zejdziesz.

    Oj zejdzie, zejdzie, wypieprzy parzy raczki, troche plastikow, zamieni
    rame pomocnicza na lzejsza, fele nowe tez odchudzi, zdejmie zegary,
    schudnie 15kg i da rade
    Sory Artur, ja dopiero na torze po wymianie uszczelniaczy, bo na oleum
    nie wyrobie :-)

  • 18. Data: 2010-08-15 13:07:31
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-08-14 22:27, doktorski pisze:

    > Objechalem wszystkich z grupy B :-). I to nie na prostej (nie mialem
    > opony) - walka byla w winklach.

    oszukiwałeś,sypałeś opiłkami po oczach:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2010-08-15 19:34:28
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Sie, 23:04, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Stajesz do pojedynku za 2 tygodnie? ;-)
    Ale poco? Czasy mowia same za siebie.

    Oczywiscie, ze staje. Na wyzszym stopniu podnium niz Ty. :-)

    pzdr, dr
    14/525

  • 20. Data: 2010-08-16 15:48:30
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kuczu"
    BTW. Ktory to model sporciaka ?

    Taki czarny - z 2002 roku z duzym kolem na przodzie.

    Tytus z fabryki