    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: HDD Hybrydowy - rekonstrukcja danych
    Date: Thu, 01 Mar 2018 18:15:58 +0100

    Janusz napisał(a) :

    > He he dobre :) obawiam się że Pszemol by nam głowy nie zawracał gdyby
    > miał backup, a tak jest w czarnej du..e ;)

    Coś się zhbickowi myli odzysk danych omyłkowo skasowanych od
    odzysku dysku talerzowego z padniętą elektroniką. Kiedyś to był
    koszt kilkudziesięciu stówek. Ceny były rzędu 5000 PLN.

    Odzyskują bit po bicie. Jeśli właściciel danych stracił możliwość
    odszyfrowania, to pozamiatane. Dostanie nośnik ze skopiowanymi
    nic nie wartymi bitami. Choć kopią 1:1.
    Kiedyś robiło to laboratorium WD. Teraz może więcej firm.

    Pozwolę sobie przytoczyć moją starą stopkę: Tylko twardziele nie
    robią backapów. ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B