  • 41. Data: 2011-07-05 21:44:15
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:37:07 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Podsumowując. Zamiast się zastanowić nad ZA i PRZECIW, postanowiłeś
    > zgrywać mądralińskiego - proszę bardzo, mi tam rybka. Głupi się cieszy.

    O'RLY? Dałeś ciała na całej linii ale próbujesz zrzucić odpowiedzialność
    na innych. pa!

  • 42. Data: 2011-07-05 21:44:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:43, masti pisze:

    > nie pochlebiaj sobie

    A co? Zabronisz mi?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 43. Data: 2011-07-05 21:45:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:44:59 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > A co? Zabronisz mi?

    nie, ale robisz z siebie coraz większego idiotę :)

  • 44. Data: 2011-07-05 21:47:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:44, masti pisze:

    > O'RLY? Dałeś ciała na całej linii ale próbujesz zrzucić odpowiedzialność
    > na innych. pa!

    Nie umiesz być asertywny.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 45. Data: 2011-07-05 21:48:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:45, masti pisze:

    > nie, ale robisz z siebie coraz większego idiotę :)

    Nie bój się, nie zdejmę cię z podium :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 46. Data: 2011-07-05 22:02:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jarek d.

    > Podsumowując: rekompensujesz sobie niepowodzenia w realu strosząc piórka
    > na grupie.

    Jaki ma cel dyskusja z idiotą? OK, można co 10-ty raz zwrócić uwagę
    burakowi dla sportu, ale żeby robić to za każdym razem?

  • 47. Data: 2011-07-05 23:40:15
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie, bo chyba za duży był

    Chciales sie za to bic?

    --
    Picasso

  • 48. Data: 2011-07-06 00:23:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 23:40, P_ablo pisze:

    > Chciales sie za to bic?

    Nie, a po co?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 49. Data: 2011-07-06 00:53:31
    Od: Marek <w...@o...pl>

    Kurde, a ja jestem przeciwny hot-dogom na stacjach. Są chwile, że stacja
    zamienia się w fast food, a człowiek chcąc skorzystać z PODSTAWOWEJ
    wszak funkcji stacji, czyli zatankować i zapłacić, musi czekać, aż się
    te parówy podgrzeją, bułeczki się podgrzeją albo inna zapiekanka się
    usmaży, jakie sosy... itd. No, cholera człowieka bierze.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 50. Data: 2011-07-06 01:00:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-07-2011 00:53, Marek pisze:
> [...]
    > te parówy podgrzeją, bułeczki się podgrzeją albo inna zapiekanka się
    > usmaży, jakie sosy... itd. No, cholera człowieka bierze.

    Najśmieszniejsze jest to, że najczęściej masz większy wybór wódy niż
    płynów eksploatacyjnych czy smarujących. Ale cóż, jaki popyt taka podaż ;)

    Pozdrawiam
    Paweł