eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetHP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować › Re: HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować
    Date: Sun, 8 Apr 2018 01:25:53 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 50
    Message-ID: <pabk2b$mr6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pab5b5$6pl$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-65-77-98.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1523143563 23398 89.65.77.98 (7 Apr 2018 23:26:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Apr 2018 23:26:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <pab5b5$6pl$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1257837
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-07 o 21:09, The Ghost pisze:
    > Witam!
    >
    > Otóż problem jest następujący:
    >
    > Drukarka HP DeskJet D1660 działała sobie na komputerze z Win XP wpiętym
    > do sieci i czasem zdarzało się, że korzystał z niej przez sieć inny.
    > Ogólnie poza tym, że kartridże dość drogie i była dość hałaśliwa nie
    > było z nią w sumie problemu.
    >
    > Raz zdarzyło się, że chciałem wydrukować plik PDF (w załączniku). Plik
    > wydrukował się tak jak na załączonym obrazku (jakieś dziwne linie na
    > dole przy polu podpis). Po jego wydrukowaniu drukarka przestała
    > drukować. Cały czas po włączeniu miga lampka zasilania i nic się nie
    > dzieje. Można ją włączyć/wyłączyć. Wózek po otwarciu klapy normalnie
    > wysuwa kartridże. Zmiana kartridży nie pomaga. Przed zdarzeniem
    > drukowała normalnie (nie było żadnych oznak np. kończącego się tuszu).
    >
    > Dzień później podłączyłem ją znów do sieci (do prądu). Wyjąłem z tyłu
    > wtyk USB, wyłączyłem i włączyłem i... znów zaczęła normalnie drukować.
    > Wydrukowałem plik *.DOC - bez zarzutu. Potem z ciekawości znów ów
    > feralny PDF... i znów to samo. Co gorsza sterownik drukarki działa, ale
    > w programie do obsługi HP nie widać nic poza czarnym ekranem
    >
    > Obecnie drukarka zachowuje się tak:
    > https://www.youtube.com/watch?v=b1ama-2tvt0
    >
    > Styki na kartridżach wydają się być ok. Podłączenie drukarki też
    > (czyszczenie prowadnicy papieru uruchamia się normalnie. Czyżby uwalony
    > któryś kartridż? Wymiana na inny też nie pomaga. Czy plik PDF może
    > uszkodzić drukarkę?
    >
    > Czy ktoś wie, o co może chodzić? Tak jak wspomniałem nawet za bardzo nie
    > mam możliwości sprawdzić z komputera co jej dolega, bo sterownik jest
    > tak badziewny, że po uruchomieniu Centrum Obsługi HP nie wyświetla się
    > nic poza czarnym okienkiem. Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc

    Odinstaluj tę drukarkę oraz jej program i ponownie zainstaluj stosując
    się do poleceń przy instalacji.
    Nie wiem czy masz program instalacyjny ze strony HP stosowny do tej
    drukarki.
    Instaluj najpierw z zastosowaniem kabla USB.
    Sprawdź w preferencjach jak sobie ustawiłeś drukowanie, papier itp.

    https://support.hp.com/pl-pl/product/hp-deskjet-d160
    0-printer-series/3811065/model/3811074/drivers



    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: