eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetHP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować › Re: HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować
    Date: Tue, 10 Apr 2018 01:19:47 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" padmdu$f4o$...@n...news.atman.pl

    > Miałem podobną HP, która zachowywała się także dziwnie przy

    HP DJ D1460 -- mam nadal; dostałem za freeko i trochę na niej drukowałem:

    - próba drukowania pewnego (stale tego samego) PDF
    blokuje drukarkę (na nic próby kasowania kolejki
    czy wyłączanie drukarki -- już nie pamiętam, jak
    sobie z tym poradziłem, ale sposób znalazłem)

    - pierwsza strona tego samego PDF ciemna, ładna,
    wyraźna, kolejna już blada, jakby brakowało
    atramentu (początkowo myślałem, że różnie
    ustawiam -- raz drukuję oszczędnie, raz nie,
    raz standardowo, innym razem roboczo... lub
    po prostu kończy się atrament, ale problem
    leży w innym miejscu...)

    - kolorowy tusz nie jest mile widziany (pomaga
    wyjęcie kartridża lub zaklejenie styków, bo
    drukarka potrafi drukować, mając tylko tusz
    czarny; Canon bez kolorowego nie chce ani
    drukować, ani nawet skanować i podaje
    kod błędu inny niż w manualach)

    > wydruku pewnego pliku (akurat związanego z jpk-vat)

    Chyba bardzo długiego w poziomie.

    > i zastąpiłem tę drukarkę drukarką Canona...

    Co mnie cieszy, bo Canon nie sprawia problemów,
    ale smuci zarazem, bo przepłaciłem -- dałem za
    drukarkę niemal stówę, a (jak już pisałem)
    Carrefour sprzedawał za 75.

    > Ale ja straszliwie przepłaciłem-- dałem w Auchan stówę...
    > [chlip, chlip...]

    > (z tą HP miałem także inne problemy)

    Cała masę problemów, ale podziwiam tę drukarkę -- ponoć
    wydrukowała ponad 22 (dwadzieścia dwa) tysiące stron!

    -=-

    Canonem nie drukowałem zbyt wiele -- około 50 stron czarnego druku.
    Nie wiem, na ile starczy atrament startowy, ale kilkanaście lat temu
    na dolewkach wydrukowałem (oczywiście inną drukarką) co najmniej (tyle
    naliczyłem) 8 (osiem) tysięcy stron.

    W necie są filmy pokazujące przeróbkę CPMG2550S
    w drukarkę z ciągłym zasilaniem atramentowym. ;)

    Mnie nie zależy na masowym drukowaniu, ale na tanim. :)
    Ryzę (w Auchan kupioną za dychę) zamierzam zużyć w rok,
    lub nawet w półtora roku...

    Skanuje dobrze, drukuje dobrze, kopiowania
    bez podłączania do komputera nie sprawdzałem...

    > -=-

    > Mój telefon został czymś zainfekowany włącza się samoistnie BT...

    > Pomaga włĄczenie BT...

    Chyba różnie z tą pomocą bywa...
    BT żre deficytowy prąd!

    Potrafi uruchomić się, gdy ekran jest
    wyłączony, aby wYłączyć się, gdy ekran włĄczę.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,