  • 1. Data: 2012-12-07 16:46:52
    Temat: Harce szefa warszawskiej SM
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dzielny szeryf nie bedzie się przecież przejmował takimi drobiazgami jak
    przepisy ruchu drogowego

    http://wawalove.pl/Co-szef-strazy-miejskiej-wyprawia
    -na-drodze-a7440
    "Wyprzedzanie na podwójnej ciągłej - 200 zł i 5 pkt, przekroczenie
    prędkości do 30 km - 100-200 zł i 8 pkt, wjazd na czerwonym świetle - 300-
    500 zł i 6 pkt"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2012-12-07 17:26:34
    Temat: Re: Harce szefa warszawskiej SM
    Od: <7...@7...172634.invalid> (Tom N)

    masti w

> [...]

    > http://wawalove.pl/Co-szef-strazy-miejskiej-wyprawia
    -na-drodze-a7440
    > "Wyprzedzanie na podwójnej ciągłej - 200 zł i 5 pkt,

    Wolno wyprzedzać na podwójnej ciągłej.

    > przekroczenie prędkości do 30 km - 100-200 zł i 8 pkt,

    Tu sie nic nie zgadza

    > wjazd na czerwonym świetle - 300-500 zł i 6 pkt"

    Ze zdjęć nie wynika, że wyprzedzał, że przejechał za sygnalizator
    wyświetlający czerwone, o przekroczeniu prędkości szkoda nawet dyskutować,
    bo fotograf uwiecznił swój licznik, ale w opisie stoi:
    "Zamiast z dozwoloną prędkością dowódca straży pruje ulicami Warszawy niczym
    Kubica na rajdzie - 100 km/h! Nagle spostrzega przed sobą autobus. To
    ,,zawalidroga", bo kierowca busa jedzie prawidłowo... Komendant wyprzedza,
    przejeżdżając podwójną linię ciągłą, "
    Zdjęcie ze 100 na liczniku dziennikarzyny jest na Trasie Siekierkowskiej w
    kierunku centrum, tyle, że 115 nie przekracza Wisły, więc skąd to "Nagle
    spostrzega [...] autobus"...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2012-12-07 17:31:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 7 Dec 2012 17:26:34 +0100, <7...@7...172634.invalid> (Tom
    N) wrote:

    >Wolno wyprzedzać na podwójnej ciągłej.

    A na skrzyżowaniu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2012-12-07 17:40:35
    Od: <1...@...174035.invalid> (Tom N)

    jerzu w

    > A na skrzyżowaniu?

    Przecież zdjęcie zostało zrobione pojazdom za skrzyżowaniem, a autobus oraz
    skoda stoją (autobus bardziej) ;-)

    No i redaktorzyna nie napisał słowa o skrzyżowaniu, tylko o podwójnej
    ciągłej, przez którą nie mógł Superb przejechać na udostępnionym zdjęciu :D

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2012-12-07 17:48:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 7 Dec 2012 17:40:35 +0100, <1...@...174035.invalid> (Tom
    N) wrote:

    >No i redaktorzyna nie napisał słowa o skrzyżowaniu, tylko o podwójnej
    >ciągłej, przez którą nie mógł Superb przejechać na udostępnionym zdjęciu :D

    Mógł, przed skrzyżowaniem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-12-07 17:51:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A na skrzyżowaniu?

    Trzeba poczekac na film z tej jazdy, byc moze czekaja na reakcje urzedasa.
    Czy temu z ITD co prywatnie sobie jezdzil bryka do robienia zdjec cos zrobili, bo nie

    pamietam ?:) (pytanie retoryczne)

    sz.

  • 7. Data: 2012-12-07 17:52:32
    Od: <3...@1...175232.invalid> (Tom N)

    jerzu w

> [...]

    > Mógł, przed skrzyżowaniem :)

    Dziennikarzyna dał ciała i zdjęcia sprzed skrzyżowania nie udostępnił ;-)

    --
    'Tom N'