    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda SH300i - test skutera
    Date: Sat, 14 Jan 2012 23:24:28 +0100

    Nikanor wrote:

    > Ale o jeździe toś słowa nie napisał!

    To prawda, opisy są kolegi, umieszczone na mojej stronie. Wspomnę koledze by
    coś dodał.

    > Mogę się dorzucić z kilkoma uwagami?

    super, jesteś pierwszy z komentarzem na temat:)

    > W ten schowek pod kierownicą to portfel ledwo się mieści. Ale go tam
    > nie wkładam, bo zamek niepewny, kolanem można otworzyć.

    Chyba najważniejszą jego zaletą jest gniazdo 12V

    > Schowek pod kanapą też mikry. Kask nie wchodzi, chyba że jakiś Momo
    > beret. Kufer nieodzowny. W przekroku jest jeszcze wieszak na siatki

    W Sh125i to samo - kask nie wejdzie, nawet JET bez szyby

    > Nie napisałeś też, że zbiornik ma ledwie 9 l, więc jak kto lubi kręcić
    > manetką, to odwiedziny na stacji co 250 km. O całe 1,5l więcej od SH 125i.
    > Mi też brakuje trochę większego zbiornika. Ale w trasie do 300km mogę
    > przejechac (125i)

    > Miejsca na nogi jest mało. Mam buty 45-46 i wchodzą na styk. Gorzej
    > jeszcze, że nie ma jak cofnąć stóp żeby wstać (przed hopkiem, dajmy na

    tzn na stopy miejsca rozumiem? Bo na nogi to nie jest tak źle

    > to). Znaczy wstać się da, ale na baczność i wisi się mocno z przodu
    > nad kierownicą. Na początku śmieszne wrażenie, jak na hulajnodze.

    > Wysoka szyba do skutera to jest kompletna pomyłka. Po raz - się

    Mam dość wysoką GIVI(szyba ponad wzrokiem) i jestem zadowolony. Latem jezdżę
    w kasku JET bez szyby, zimą w kasku full z szybą i jest ok. Na pewno wadą
    jest to że jadąc w kasku z szybą zaczepia się szybką kasku o szybę. No i to
    co w3spomniales ze szyba jest blisko głowy i przeszkadza gdy chcemy się
    pochylić

    > mokrej szosie to jest trochę hardcore. I po czwarte - szyba się
    > kończy 20 cm przed kaskiem i już za cholerę nie wstaniesz na wybojach
    > czy czymkolwiek.

    No niestety potwierdzam.

    > Wiem, bo miałem. Właśnie sobie obciąłem o 15 cm i
    > jest dużo lepiej :)

    Też chyba latem trochę obetnę. Bo już sie porysowała, więc szkoda nie
    bedzie. Zawsze na trasie bedzie sie mozna pochylić i schować pod szybę.
    A czym obcinales i jak wyszło?

    > Poza tym - to jest genialny commuter. Wąski, lekki, zwrotny i żwawy.
    > Radocha z jazdy nieziemska.

    ja ze swojego 125i tez jestem zadowolony. Jest krótki i nie taki rozlazły na
    długość jak niektóre maxiskutery

    > Aha - hamulce są kapitalne. Dzielony system w skuterze sprawdza się
    > znakomicie. Lewa klamka włącza tył i jeden zacisk z przodu, Prawa

    potwierdzam, super sprawa CBS. Dobrze sie hamuje tylnym bo wtedy hamuje tez
    przód - skutecznie i skuter nie nurkuje

    > Na zimę zmieniłem opony na Heidenau K66. Jedyne całoroczne z takim
    > bardziej zimowym bieżnikiem, jakie udało mi się znaleźć. Naprawdę czuć

    Miałem K66 w innym skuterze. Świetne opony nawet na suchy asfalt (w skuterze
    50ccm) a beiżnik jak M+S. To co mam w hondzie fabrycznie woła o pomste do
    nieba i nie powinno mieć homologacji (IRC)