  • Data: 2012-01-22 19:26:47
    Temat: Re: Honda SH300i - test skutera
    Od: Nikanor <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-01-2012 o 08:37:32 WIADRO <w...@g...com> napisał(a):

    > a) w skuterze właśnie o to chodzi żeby nie nosić ze sobą kasków, kurtki,
    > rękawiczek, spodni potrzebnych wyłącznie do jazdy tylko to wszystko
    > zostawić.

    No kuferek potrzebny, nie ma bata.

    > b) ile to spala - w mieście w systemie 0-1

    3,5-4l/100.

    > c) on jest tak wylakierowany nawet w miejscach w których mój były
    > archoskuter woził 3 rolki papy na dach.. i zastanawia mnie jego
    > funkcjonalność codziennych wyzwań domowych.

    Zdarzyło mi się nim przewozić: opony do wymiany, 15 kg. wór psiej karmy,
    fotelik rowerowy z mocowaniem, wózek dziecięcy z gondolą, rower składak,
    peceta z monitorem (monitor w pudle :), myjkę Karchera i inne takie.
    Lakier, o dziwo, nie ucierpiał. Fakt, że materiałów budowlanych nie
    woziłem.

    --
    Nikanor