  • 11. Data: 2012-11-04 08:22:25
    Temat: Re: Humor na wesoło
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-03 23:34, Deflegmator wrote:

    > Po drugie (skoroś nieklikaty): chodzi o połączenie znaków B-9 i
    > T-22. Śmieszne, bo w praktyce oznaczające przyzwolenie chyba na ruch
    > riksz. Niezłe kuriozum. :)

    IMHO zakaz riksz, a wolno rowerem;)

    Shrek.

  • 12. Data: 2012-11-04 11:43:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > IMHO zakaz riksz, a wolno rowerem;)

    dokładnie.

    Wolno wjeżdzać tylko rowerom jednośladowym, czy jakby je nazwać.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 13. Data: 2012-11-04 11:46:01
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem można by było na dobrą sprawę postawić znak B-11 i by było mniej
    > kuriozalnie aczkolwiek obie kombinacje są poprawne.

    tylko weź pod uwage, że ktoś kto jeździ rowerem nie musi posiadać prawa
    jazdy, ba - nie musi w ogole posiadać jakichkolwiek uprawnień do kierowania
    jakimikolwiek pojazdami, wystarczy, ze ma 18 lat.
    Tego rodzaju oznakowanie jak widoczne pod linkiem powoduje tylko i wyłącznie
    uśmiech na twarzy i jest klasyfikowane jako "błąd" ...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 14. Data: 2012-11-04 12:09:36
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-03 23:20, Deflegmator pisze:
    > Czy to, kurwa, możliwe? :D
    >
    > http://www.znakidrogowe.eu/dr90.htm

    żeby dobić: kiedyś pisało się w temacie "piątkowo"

    pozdrawiam
    marcin jan

  • 15. Data: 2012-11-04 12:22:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 4 Nov 2012 11:46:01 +0100, Kuba (aka cita)

    > tylko weź pod uwage, że ktoś kto jeździ rowerem nie musi
    > posiadać prawa jazdy, ba - nie musi w ogole posiadać
    > jakichkolwiek uprawnień do kierowania jakimikolwiek
    > pojazdami, wystarczy, ze ma 18 lat.

    Nie musi, ale może. Taki klucz do zagadki. Każdy zdrowo myślący rodzic uczy
    dziecko zasad poruszania się przy i na drogach. Także znaków drogowych i
    ich znaczenia, właśnie pod samodzielną jazdę na rowerze.

    Człowiek (a może tylko Polak) to taki dziwny zwierz, że podporządkowuje się
    zasadom dopiero jak mu nakażą pod groźbą kary czy więzienia. Żeby samemu,
    to nie, bo po co...

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2012-11-04 12:46:32
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Proste. Nie dotyczy rowerów bez bedałów. Czyli dróżka tylko dla hetero.

    Marek

  • 17. Data: 2012-11-04 13:12:02
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 04.11.2012 11:43, Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dokładnie.
    >
    > Wolno wjeżdzać tylko rowerom jednośladowym, czy jakby je nazwać.

    W międzyczasie z PoRD zniknął podział na rowery jedno- i wielośladowe.
    Jest rower (do 0,9m) i wózek rowerowy (>0,9m).
    Rozporządzenie tego jeszcze nie zauważyło i B-9 dotyczy rowerów, T-22
    rowerów jednośladowych. Wniosek?
    B-9 + T-22 zabrania ruchu rowerom wielośladowym, pozwala rowerom
    jednośladowym i wózkom rowerowym.
    Rowerzystom z przyczepkami sugeruję dokupienie takiej pomarańczowej
    chorągiewki wystającej z boku by rower przekwalifikować na wózek
    rowerowy (-;

  • 18. Data: 2012-11-04 15:10:25
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <k75h1f$n71$1@usenet.news.interia.pl>
    Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > tylko weź pod uwage, że ktoś kto jeździ rowerem nie musi posiadać prawa
    > jazdy

    Co wcale nie zwalnia go z obowiązku przestrzegania przepisów...

    --
    Jacek Politowski

  • 19. Data: 2012-11-04 16:02:23
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Deflegmator" <w...@M...pl> wrote in message
    > Czy to, kurwa, możliwe? :D
    >
    > http://www.znakidrogowe.eu/dr90.htm
    >
    > --
    > Deflegmator

    A może być humor na smutno?
    Pytam bo nie wiem.
    Pozdrawiam
    M.

  • 20. Data: 2012-11-04 17:48:22
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Marcin Jan wrote:

    > żeby dobić: kiedyś pisało się w temacie "piątkowo"

    E tam dobić od razu, errare humanum est, a gdybym się mentalnie na
    głupie wpadki i następujące po nich radosne grupowe wpierdole nie
    przyszykował, to bym w ogóle na grupy nie pisał. :)

    --
    Deflegmator