  • 1. Data: 2009-05-26 10:57:44
    Temat: I Alternatywne Forum Energetyczne - program. 30 maja, Wrocław
    Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl>

    I Alternatywne Forum Energetyczne - impreza dla tych, którzy interesują
    się nowoczesnymi oraz nietypowymi źródłami energii.

    30 maja 2009 roku (sobota) od 14.00 do 22.00
    Wrocław, CK AGORA, nowa siedziba, ul. Serbska 5A(Różanka, boczna ul.
    Osobowickiej)

    Program imprezy:

    Program:

    14.00 - Najciekawsze prezentacje i wykłady o energetyce w 8-letniej
    historii Forum Niekonwencjonalnych Wynalazków, Konstrukcji i Pomysłów -
    prezentacja filmowa

    14.30 - Free energy - fakty, mity - oraz przegląd niektórych
    rozwiązań - Martin McKey

    15.00 - Centra paliwowo-energetyczno-chemiczne jako element programu
    bezpieczeństwa energetycznego - dr Andrzej Vogt (Uniwersytet Wrocławski)

    15.30 - Wodna turbina gąsienicowa i eksperymenty z prądem - Ireneusz
    Bazan

    15.50 - Samochód na wodę i samochód elektryczny - prezentacja
    prototypów - P. Chabecki

    16.10 - Energetyczna natura mechaniki a fizyka - Lucjan Łągiewka
    (geniusz z Kowar)

    16.50 - Skandynawskie konferencje ekologiczne dr Wojciech Puchalski

    17.50 - Dyskryminacyjne działania wobec energetyki odnawialnej -
    prof. dr hab. Ludwik Tomajołć (Uniwersytet Wrocławki)

    17.45 - Urządzenia do pozyskiwania energii z otoczenia - Roman Pietrasik

    18.15 - Generatory, które produkują wodór z wody - prezentacja
    modeli roboczych Grzegorz Czernicki

    18.30 - Zimna fuzja i poszukiwania ekologicznej i taniej energii -
    Jan Kolano

    19.10 - Baterie słoneczne. Nowe trendy w oświetleniu - Marek Zielony

    19.40 - Realizuję projekt ,,domu z ziemi"- Krzysztof Jędrzejczak

    20.15 - Jak budować przydomowe siłownie wiatrowe ?- prezentacja T.
    Dobrocińskiego?

    20.35 - Moje konstrukcje energetyczne - Mieczysław Król

    20.55 - Zmiana pola informacyjnego jako źródło oszczędności
    energetycznych - Merlin

    21.15 - Henryk Nowak - Model urządzenia wykorzystującego energię
    otoczenia

    21.30 - Reorientacja w globalnej energetyce - dyskusja panelowa
    (prowadzi J. Zagórski)

    22.00 - Zakończenie Forum

    Przy okazji Forum pokazane zostaną między innymi: prototypy samochodu na
    wodę, samochodu elektrycznego, generatora wodoru, makiety nowatorskich
    wiatraków, zwierciadło słoneczne oraz kilka ciekawostek związanych z
    energią.

    Patronat medialny: dwumiesięcznik NEXUS, miesięcznik. ,,Czwarty Wymiar"

    Info: 0691 558259,
    www.januszzagorski.pl
    Wejściówki można także rezerwować pod adresem u...@k...pl

    Zapraszamy!

    --
    McKey
    FNC Club

  • 2. Data: 2009-05-26 12:41:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl> napisał w
    wiadomości news:gvgi92$dhj$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > 30 maja 2009 roku (sobota) od 14.00 do 22.00
    > Wrocław, CK AGORA, nowa siedziba, ul. Serbska 5A(Różanka, boczna

    A co z dotychczasowa siedziba i listopadowa impreza ?

    J.

  • 3. Data: 2009-05-26 12:43:41
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    > 17.45 - Urządzenia do pozyskiwania energii z otoczenia

    Jak w filmie "pieniądze to nie wszystko", ten kabel który szedł przez
    pół wsi?

    Konrad

  • 4. Data: 2009-05-26 13:54:39
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > 16.10 - Energetyczna natura mechaniki a fizyka - Lucjan Łągiewka
    > (geniusz z Kowar)

    Czy zderzak juz dziala ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-05-26 13:56:55
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > 17.45 - Urządzenia do pozyskiwania energii z otoczenia

    > Jak w filmie "pieniądze to nie wszystko", ten kabel który szedł przez
    pół wsi?

    Ano wlasnie - mam siatke dlugosci ok. 240 m na prostokacie
    60(+) x 50(+). W poblizu (2+ km) jest linia WN.

    Ile moge wyciagnac z takiej petli ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-05-26 14:32:55
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 26 May, 14:56, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > pół wsi?
    >
    > Ano wlasnie - mam siatke dlugosci ok. 240 m na prostokacie
    > 60(+) x 50(+). W poblizu (2+ km) jest linia WN.
    >
    > Ile moge wyciagnac z takiej petli ?

    No nie, to już lepiej pioruny łapać :-)
    Konrad

  • 7. Data: 2009-05-26 17:54:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 May 2009 15:54:39 +0200, pluton wrote:
    >Czy zderzak juz dziala ?

    Zderzak dziala od 1985, tylko naukowcy nie chca go zobaczyc, z
    wyjatkami :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-05-26 19:56:19
    Od: myszek <k...@l...tpsa.pl>

    pluton wrote:

    > Ano wlasnie - mam siatke dlugosci ok. 240 m na prostokacie
    > 60(+) x 50(+). W poblizu (2+ km) jest linia WN.
    >
    > Ile moge wyciagnac z takiej petli ?

    W pierwszym przyblizeniu ponizej 1 wata.

    pozdrowienia

    krzys

    --
    _^..^_)_
    \ /

  • 9. Data: 2009-05-27 06:54:36
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > W pierwszym przyblizeniu ponizej 1 wata.

    Diodke sobie zapalę :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 10. Data: 2009-05-27 06:55:34
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Zderzak dziala od 1985, tylko naukowcy nie chca go zobaczyc, z
    > wyjatkami :-)

    A czemu żaden producent nie zarobił na tym milardów ?

    pozdrawiam
    pluton