  • 1. Data: 2010-05-11 16:30:50
    Temat: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam.

    Kilka sztuk kupione jakiś tam czas temu, jeden nie działał. Poszed na
    wymiane.
    Teraz znowu kupione kilka sztuk jeden nie działa, funkiel nówka zjeb..y.
    Tabliczka metryczka: http://img402.imageshack.us/i/adsc00668.jpg/
    No ale znalazło się jakiś stary sprawny a ten z ciekawości elektronika
    hobbisty rozpruję.
    Zgrzewany fabrycznie dookoła więc nozyk, młoteczek, delikatnie dookoła.
    Ładnie popekało, puściło i oto co zastałem po wyciągnięciu elektroniki:
    http://img294.imageshack.us/i/adsc00666.jpg/
    http://img219.imageshack.us/i/adsc00674.jpg/
    http://img404.imageshack.us/i/adsc00672.jpg/
    http://img535.imageshack.us/i/adsc00671.jpg/

    Szkoda że nie zrobiłem foty czy filmiku jak to coś rozbieram.. ale nie
    spodziewałem się po prostu takiego widoku. To ostatnia rzecz która mogła mi
    przyjść na myśl.

    Czy Wam też takie kwiatki się zdażaja?

    Irokez

  • 2. Data: 2010-05-11 18:01:09
    Temat: Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2010 18:30:50 +0200, Irokez wrote:
    >Teraz znowu kupione kilka sztuk jeden nie działa, funkiel nówka zjeb..y.
    >Tabliczka metryczka: http://img402.imageshack.us/i/adsc00668.jpg/

    No ale przeciez wyraznie napisali: made in China.

    No i czego sie spodziewales po chorej firmie ?

    Ale o co chodzi ?

    J.

  • 3. Data: 2010-05-11 18:05:32
    Od: zenek <z...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > No ale przeciez wyraznie napisali: made in China.
    >
    > No i czego sie spodziewales po chorej firmie ?

    > Ale o co chodzi ?
    >
    > J.

    Myslal ze kupil Oryginal z napisem Made In CHina, kolejny nawiedzony.

  • 4. Data: 2010-05-11 18:05:44
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 11 May 2010 18:30:50 +0200,
    Irokez <n...@e...pl> screamed:
> [...]
    > Zgrzewany fabrycznie dookoła więc nozyk, młoteczek, delikatnie dookoła.
    > Ładnie popekało, puściło i oto co zastałem po wyciągnięciu elektroniki:

    Niezły krap. Musi cyna w ChRL tania skoro takie gluty sadzą...

    > Szkoda że nie zrobiłem foty czy filmiku jak to coś rozbieram.. ale nie
    > spodziewałem się po prostu takiego widoku. To ostatnia rzecz która mogła mi
    > przyjść na myśl.

    Ile kosztowało to cudeńko?

    > Czy Wam też takie kwiatki się zdażaja?

    Takie nam się nie zdarzają... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 20:04:46 user up 12434 days, 7:59, 1 user, load average: 0.18, 0.71, 0.01 ]

    God must love assholes -- She made so many of them.

  • 5. Data: 2010-05-11 18:15:59
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhuj73o.7ue.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > Ile kosztowało to cudeńko?

    Nie wiem, muszę zajrzeć w zamówienia firmy. Ale bynajmniej na alledrogo czy
    czyms podobnym nie brane bo mamy listę dostawców i raczej konkretnych. Za
    duzy zakład.

    > Takie nam się nie zdarzają... ;)

    No ładnie.
    Następny jak się trafi rozbieram z kamerą w ręce jesli zakupom nie będzie
    się chciało bawić w reklamacje.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-05-11 18:23:09
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > No ale przeciez wyraznie napisali: made in China.
    >
    > No i czego sie spodziewales po chorej firmie ?

    A co dziś nie jest z chin?
    Czemu chora firma? Na razie problemów nie ma, sprzetu typu kamery, kurtyny
    czy skanery mamy sporo i jak mechanicznie ktoś nie uszkodzi to działa.
    Przekaźniki bezpieczeństwa też bardzo długo działają (ilość cykli) w
    porównaniu z innymi.

    > Ale o co chodzi ?

    Pierwszy raz widzę taką manufakture w fabrycznym pudełku. Tak jakby przed
    zapakowaniem był test, poszło z dymem, to ktoś nadłubał ręcznie i zapakował
    bo zadziałało. Ale u mie już znowu nie działa. Że się to komus opłacało.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-05-11 18:25:36
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Irokez pisze:

> [...]
    > przed zapakowaniem był test, poszło z dymem, to ktoś nadłubał ręcznie i
    > zapakował bo zadziałało. Ale u mie już znowu nie działa. Że się to komus

    Malo widziales !

  • 8. Data: 2010-05-11 18:28:21
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Irokez pisze:
> [...]
    > będzie się chciało bawić w reklamacje.
    >
    > Pozdrawiam.

    "mamy listę dostawców i raczej konkretnych. Za duzy zakład"

    Z wlasnego doswiadczenia wiem ze duzym zakladom najlatwiej wcisnac kit.
    Zreszta sam widzisz kupujecie nie jakosc a naklejki a stare przyslowie
    mowi ze ladna miska jesc nie daje.

  • 9. Data: 2010-05-11 21:36:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2010 20:23:09 +0200, Irokez wrote:

    >A co dziś nie jest z chin?

    No i polowa tak wyglada :-)

    >Czemu chora firma?

    A jak sie nazywa ? :-)

> [...]
    >bo zadziałało. Ale u mie już znowu nie działa. Że się to komus opłacało.

    Kto wie, moze i tak bylo.

    A moze tak wlasnie wyglada "chinski automat do montazu SMD" :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-05-11 23:07:52
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

> [...]
    > Irokez <n...@e...pl> screamed:
    >>

    > Niezły krap. Musi cyna w ChRL tania skoro takie gluty sadzą...

    A jak myslisz - skąd mają cynę? Zapewne wspieraja lokalny przemysł
    wydobywczy ;)

    MaW