  • 1. Data: 2011-12-07 14:21:25
    Temat: I po ptokach KDP
    Od: "Przemeq" <p...@o...eu>

    http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-kolei-duzych-predko
    sci-w-polsce,18493,4959703,3045147,92,1,news-detal

    Od poczatku wiadomoże to SF chodziło tylko aby byli dyrektorzy KDP i cała
    biurokracja.

    Przemeq

  • 2. Data: 2011-12-07 14:26:36
    Temat: Re: I po ptokach KDP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemeq" napisał w wiadomości grup
    >http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-kolei-duzych-predk
    osci-w-polsce,18493,4959703,3045147,92,1,news-detal
    >Od poczatku wiadomoże to SF chodziło tylko aby byli dyrektorzy KDP i
    >cała biurokracja.

    Chyba nie bardzo, bo by jeszcze z 10 lat prowadzili prace studialne.

    Zreszta "DP" nie jest takie nierealne, moze nie 350km, ale niechby
    uczciwie pojechala 150, to by bylo 3h a nie 5h.

    Patrzac jednak na parking pod dworcem glownym we wroclawiu ... to
    naprawde nie ma sensu, lepiej autostrade skonczyc :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-12-07 18:07:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Zreszta "DP" nie jest takie nierealne, moze nie 350km, ale niechby
    > uczciwie pojechala 150, to by bylo 3h a nie 5h.

    No i jedzie w 2,5 h (ponad 300 km) - więc o co Ci chodzi?

  • 4. Data: 2011-12-07 18:17:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >No i jedzie w 2,5 h (ponad 300 km) - więc o co Ci chodzi?

    Chyba leci ?
    Niestety, ale z wroclawia do Warszawy kolej potrafi dostarczyc
    pasazera w 5:32, a i to tylko raz na dobe, bo inne nie wiedziec czemu
    jada dluzej.

    Dodajac czasy poboczne - nie ma sie co dziwic ze 8-ka zap* 100 tys
    pojazdow na dobe.

    J.

  • 5. Data: 2011-12-07 18:26:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > Chyba leci ?
    > Niestety, ale z wroclawia do Warszawy

    Trasa Wrocław-Warszawa nie leży na żadnych zasadniczych szlakach czy to
    kolejowych, czy to drogowych, więc nie wiem skąd pomysł, że akurat ten
    kierunek miałby być robiony jako pierwszy i praktycznie jedyny.
    Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)

    Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.

    Kolej na trasie Czempiń-Śrem jeździ z prędkością 15 km/h, więc może też
    warto zafundować KDP na tym odcinku? ;-)

    > kolej potrafi dostarczyc pasazera w 5:32,

    Znaczy z Poznania do Wrocławia pociągi jadą przez 3 h?
    No to faktycznie bez sensu, ale wystarczy poprawić tą linię do sensownych
    parametrów i temat załatwiony.

  • 6. Data: 2011-12-07 19:20:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Trasa Wrocław-Warszawa nie leży na żadnych zasadniczych szlakach czy
    >to kolejowych, czy to drogowych, więc nie wiem skąd pomysł, że akurat
    >ten kierunek miałby być robiony jako pierwszy i praktycznie jedyny.

    A przeczytales artykul ? No dobra, mialo byc:
    "linii kolejowej łączącej Warszawę z Wrocławiem i Poznaniem przez
    Łódź"

    >Jak dla wygody wrocławiaków to może z budżetu miasta? ;-)
    >Już i tak będzie S8, więcej nie trzeba.

    Nie kazdy moze jezdzic samochodem.

    >kolej potrafi dostarczyc pasazera w 5:32,
    >Znaczy z Poznania do Wrocławia pociągi jadą przez 3 h?

    Mamy wiecej mozliwosci. Bezposredni tor przez Ostrow, przez
    Czestochowe, przez Katowice ... ale faktycznie do Poznania potrafi sie
    w 3h wyrobic - przynajmniej rozklady takie :-)

    >No to faktycznie bez sensu, ale wystarczy poprawić tą linię do
    >sensownych parametrów i temat załatwiony.

    A gdzie sie tam bedziemy do Poznania pchac i dwie godziny tracic -
    przyjedzcie np do Kalisza :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-12-07 19:33:50
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-12-07 14:21, Przemeq pisze:
    > http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-kolei-duzych-predko
    sci-w-polsce,18493,4959703,3045147,92,1,news-detal

    > Od poczatku wiadomo?e to SF chodzi?o tylko aby byli dyrektorzy KDP i ca?a
    > biurokracja.

    Te zapowiedzi sprzed kilku lat wygladaly jak "zrobmy latawiec i polecmy
    na ksiezyc".
    Mowimy o przewozniku, u ktorego nie ma jak jechac, jak sie wyszczyc a
    tak topowe technologie jak wi-fi uruchamiamiaja blyskawicznie (ok 24h)
    zastepy dzielnych zuchow zwanych popularnie sokistami.
    300kmph... kurwa, dobre.
    Niech srednia podniesie sie do 100, to juz bedzie ogromny sukces.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2011-12-07 19:46:04
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 7 Gru, 14:21, "Przemeq" <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    sci-w-polsce,1849...

    > Od poczatku wiadomo e to SF chodzi o tylko aby byli dyrektorzy KDP i ca a

    Powiem tylko tak, niech się wezmą za ratowanie tego co jest :)

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-12-07 19:52:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" napisał w wiadomości
> [...]
    >300kmph... kurwa, dobre.
    >Niech srednia podniesie sie do 100, to juz bedzie ogromny sukces.

    100km/h ho ho, ale kolega ma marzenia.
    Kolej zlikwidowala moje ulubione polaczenie bezposrednie,
    ale nadal z Wroclawia do Szklarskiej Poreby jedzie sie 5:12.
    120 km.
    Teraz co prawda sa usprawiedliwieni, bo przesiadka wymaga 40m
    czekania..

    J.

  • 10. Data: 2011-12-07 20:32:57

    W dniu 2011-12-07 19:20, J.F pisze:

    > A gdzie sie tam bedziemy do Poznania pchac i dwie godziny tracic -
    > przyjedzcie np do Kalisza :-)

    Ale po co? Przeciez tam juz nawet dworzec zamkneli :P

    --
    venioo
    GG:198909