  • Data: 2020-01-19 13:49:52
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2020 o 10:28, Marcin N pisze:

    > Właśnie nie.
    > Tak jest używany drugi samochód w rodzinie. Pierwszym pojedziesz pokazać
    > dzieciakom Biskupin, Wieliczkę, czy jezioro Śniardwy. Gdyby pierwszy
    > samochód był elektryczny - to dupa, siedzisz uziemiony we własnym fyrtlu.

    I tak statystycznie codziennie? Bo IMO raczej raz w miesiącu to max, a w
    pozostałym czasie auto może ładować się powoli.
    Tak, jako pierwsze/jedyne auto nie ma to sensu bez szybkiego ładowania,
    ale nie dlatego, że to ładowanie potrzebne ci jest na co dzień.
    Jadąc 500km do Wieliczki możesz się zastanowić gdzie się naładujesz,
    upierdliwe by było jakbyś musiał robić to codziennie. A jak masz baterii
    na 400km, to nawet wolnym ładowaniem uzupełnisz energię na weekendowy
    wypad w ciągu tygodnia - i pewnie zaplanować będziesz musiał max 1
    szybkie ładowanie.

    Lukasz