  • Data: 2020-01-26 21:12:23
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-26 16:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Sprobuje jeszcze raz - znam od groma osób które kupuja auta w stylu
    > wielkich suvów z mocnymi silnikami i nie robią nimi nic innego niz tylko
    > po miescie przemieszczaja sie.
    > nie jezdza nimi na wakacje bo na wakacje lataja, nie woza nimi pralki bo
    > jak maja coś do przewiezienia to wołaja mnie na pomoc. Po prostu maja
    > duze bo lubią. Pal licho Polska. Spojrz na amerykanów - oni maja pewnie
    > 3/4 rynku zbudowanego w ten sposób.

    Jak lubią to w czym problem? Chcesz im mówić co mają lubić?

    > Ale nawet argumentujac w ten sposób jak ty nie da sie logicznie
    > wytłumaczyc koniecznosci posiadania auta ktore ma 200 czy 300 koni
    > (oczywiście poza przyjemnoscia jazdy etc)

    No jak to nie? Chcąc mieć ten sam samochód na urlop, do miasta i dla
    frajdy musi być duży i mieć te 300 koni :-)

    > Wyobrażmy sobie swiat gdzie kazdy jezdzi po miescie bulgoczacym v12
    > wielkosci np merca G...

    Wyobrażmy sobie swiat gdzie kazdy jezdzi po miescie mikrosamochodem ...

    albo ...

    Wyobrażmy sobie swiat gdzie kazdy jezdzi po miescie skuterkiem ...

    A teraz ... wyobraż sobie, że Tak się skurat zdarzyło, że w ciągu
    ostatniej pół godziny zaliczyłem Twizy (mikrocar), RS (te 300koni),
    skuterek (Foldie) i piechtochód (dwie nogi). Twizy pojechałem doładować
    do garażu, w czasie ładowania pojechałem RSem na śmietnik z bateriami a
    jak wróciłem do domu i stwierdziłem, że nie ma mleka to pojechalem
    skuterkiem do sklepu. Nie mógłbym wszystkiego tego zrobić samym RSem?