  • 1. Data: 2009-07-12 23:12:22
    Temat: [OT] Identyfikacja roślin na zdjęciach
    Od: ikov <i...@z...pl>

    Pytanie bardzo offtopiczne, ale wynika właśnie z robienia zdjęć; często
    po przyjściu do domu mam pełno foto roślin (szczególnie w makro), które
    chciałbym poprawnie podpisać (bardziej dla satysfakcji niż w konkretnym
    celu) ale na botanice się nie znam. Tak trochę głupio podpisać
    "niebieski kwiat na tle białego" (po długich szukaniach wyszło, że to
    farbownik lekarski na tle krwawnika pospolitego) więc szukam strony
    (choćby zagranicznej), gdzie dałoby się w miarę prosto (po jakichś
    znanych szczegółach - kolor, wysokość) odnaleźć sfotografowane zielsko.
    Wiem że to z lekka niepoważne, ale jestem zadowolony zdjęcia jak jest
    podpisane i z położeniem z gps w exifie. Co kto lubi :)

    --
    http://ikov.bikestats.pl

  • 2. Data: 2009-07-13 02:39:16
    Temat: Re: [OT] Identyfikacja roślin na zdjęciach
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    http://www.atlas-roslin.pl/

  • 3. Data: 2009-07-13 06:57:54
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    ikov pisze:
> [...]
    > Wiem że to z lekka niepoważne, ale jestem zadowolony zdjęcia jak jest
    > podpisane i z położeniem z gps w exifie. Co kto lubi :)

    Przepraszam, że się podepnę pod temat.
    Czy dla robali jest podobna strona?
    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2009-07-13 09:21:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zegarmistrz napisał(a) :
    > Przepraszam, że się podepnę pod temat.
    > Czy dla robali jest podobna strona?

    Może tu:
    http://www.allegro.pl/item679952176_t_l_luczaj_podre
    cznik.html
    ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 5. Data: 2009-07-13 10:11:33
    Temat: Re: Identyfikacja roślin na zdjęciach
    Od: majster <p...@o...pl>

    a dla ptaszków?

    majster

  • 6. Data: 2009-07-13 11:06:43
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    > Przepraszam, że się podepnę pod temat.
    > Czy dla robali jest podobna strona?
    Jest!
    http://www.nuzban.scholaris.pl/zwierz/index.htm

  • 7. Data: 2009-07-13 20:31:03
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Może tu:
    > http://www.allegro.pl/item679952176_t_l_luczaj_podre
    cznik.html
    > ;-)

    :-) W końcu trzeba wiedzieć co się je :-)

  • 8. Data: 2009-07-13 20:34:10
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Jest!
    > http://www.nuzban.scholaris.pl/zwierz/index.htm

    Dziękuję.
    Szkoda tylko, że nie można wskazać pliku ze zdjęciem a strona wyświetli
    nazwę ;-)
    Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2009-07-13 20:46:57
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    http://www.lubicki.art.pl/

  • 10. Data: 2009-07-13 22:00:09
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 13 Jul 2009 08:57:54 +0200, Zegarmistrz
    <g...@x...wp.pl> wrote:

    >Przepraszam, że się podepnę pod temat.
    >Czy dla robali jest podobna strona?
    >Pozdrawiam!

    moze ta sie przyda, a jak nie to wiekszosc modeli bardzo elegancko
    ujeta.
    http://onaturzebezkomentarza.blox.pl
    <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski