  • 1. Data: 2012-07-07 21:14:00
    Temat: Ile czekaliście na sąd (videoradar)?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Akcja - videoradar (gdzieś na wsi w innym województwie) i nie zgodziłem się
    ze zdaniem Policji, poprosiłem o wniosek do sądu. To było w połowie marca,
    mniej więcej pod koniec kwietnia byłem na krp (w miejscu zamieszania) i
    złożyłem zeznania. Zażyczylem w protokole przesłuchania aby nie robić
    rozprawy zaocznie tylko mnie wezwać, bo chcę się bronić.

    Minął maj, czerwiec i nic. Nie wiecie, jak długo się czeka na rozprawę?

  • 2. Data: 2012-07-07 21:58:53
    Temat: Re: Ile czekali?cie na s?d (videoradar)?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-07 21:14, Arbiter pisze:
    > Akcja - videoradar (gdzie? na wsi w innym wojew?dztwie) i nie zgodzi?em si?
    > ze zdaniem Policji, poprosi?em o wniosek do s?du. To by?o w po?owie marca,
    > mniej wi?cej pod koniec kwietnia by?em na krp (w miejscu zamieszania) i
    > z?o?y?em zeznania. Za?yczylem w protokole przes?uchania aby nie robi?
    > rozprawy zaocznie tylko mnie wezwa?, bo chc? si? broni?.
    >
    > Min?? maj, czerwiec i nic. Nie wiecie, jak d?ugo si? czeka na rozpraw??

    Ja kiedyś czekałem 10 miesięcy.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2012-07-07 22:32:27
    Temat: Re: Ile czekaliście na sąd (videoradar)?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 7 Jul 2012 21:14:00 +0200, Arbiter wrote:

> [...]
    > rozprawy zaocznie tylko mnie wezwać, bo chcę się bronić.
    >
    > Minął maj, czerwiec i nic. Nie wiecie, jak długo się czeka na rozprawę?

    Około 6 miesięcy na sprawę w trybie nakazowym (nie wydaje mi się że Twoje
    zażyczenie cokolwiek w tej sprawie zmieni).
    Sądzę że wyrok zostanie i tak wydany w trybie nakazowym, a wtedy dopiero
    możesz się odwoływać i będzie normalna rozprawa z prawnikami, świadkami
    itp.

  • 4. Data: 2012-07-07 23:18:12
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Około 6 miesięcy na sprawę w trybie nakazowym (nie wydaje mi się że Twoje
    > zażyczenie cokolwiek w tej sprawie zmieni).

    ok, czyli czekam.

    > Sądzę że wyrok zostanie i tak wydany w trybie nakazowym, a wtedy dopiero
    > możesz się odwoływać i będzie normalna rozprawa z prawnikami, świadkami
    > itp.

    i nie tracę nadziei ze mnie przywołają;)

  • 5. Data: 2012-07-08 07:59:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Jul 2012 23:18:12 +0200, Arbiter napisał(a):
    > i nie tracę nadziei ze mnie przywołają;)

    Napisz jak wyjdzie. Z jednej strony taka teraz procedura ze najpierw
    wystawiaja zaocznie, co byc moze nie jest takie glupie i wcale nie
    umniejsza praw - zawsze mozesz zaprotestowac.

    Ale moze ktos twoje zeznania przeczyta i zastrzezenie wezmie pod uwage.

    J.

  • 6. Data: 2012-07-08 22:20:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 07.07.2012 Arbiter <n...@h...com> napisał/a:

    > i nie trace nadziei ze mnie przywo?aj?;)

    Tak z ciekawości: jak i dlaczego chcesz się bronić?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski