  • 21. Data: 2011-03-04 09:05:45
    Temat: Re: Ile motocykli wejdzie do busa?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    > Ale na zdjeciu sa dwa motocykle i kawasaki jako przekladka. Czyli tylko
    > dwa.

    :)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 22. Data: 2011-03-04 09:36:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-04, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Ale na zdjeciu sa dwa motocykle i kawasaki jako przekladka. Czyli tylko dwa.

    Sam jestes przekladka. To jest jeden motocykl zabezpieczony dwoma padlami.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-03-04 10:36:05
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    woohoonapisal

    > Robisz na hamowni przy fabryce VW T5?

    Pracuje w VW w Antoninku....
    Busem dojeżdżam do pracy....

  • 24. Data: 2011-03-04 17:27:07
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    power_bit pisze:
    > woohoonapisal

    > Pracuje w VW w Antoninku.... Busem dojeżdżam do pracy....

    jak przypuszczałem - nie zrozumiał :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 25. Data: 2011-03-05 07:41:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-04 09:49, Geolog pisze:
> [...]
    hkey=Gv1sRgCOr0t8Kk1vnaBw#5579911989859665602

    > Wszystko gra tylko ten niebieski vw to jest T2 a nie T4, też mam takiego i
    > też niebieskiego, T4 też mam.

    To upchnij do T2 3 motocykle i zrob zdjecie. Ja twierdze ze to niemal
    niemozliwe, mi sie ledwo udalo wcisnac do T2 jeden motocykl i to
    bocznymi drzwiami bo tylnymi, ze wzgledu na wysoko umieszczona komore
    silnika, jest to chyba niemozliwe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 26. Data: 2011-03-05 08:08:47
    Od: "Geolog3" <g...@w...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)

    Sory zwracam honor, całe zamieszanie przez ścianę grodziową i w T2 I T4
    jest taka sama z małym okienkiem, ala jakiś krótki ten T4.

    Geolog, Lublin
    GPX w motocyklowym niebie

  • 27. Data: 2011-03-05 18:38:04
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-02 00:35, morghul pisze:
    > Panowie, ile sprzętów wielkości powiedzmy Bandita, Diversion czy
    > Horneta wejdzie do busa wielkości T4 czy innego Transita?
    > Zakładamy standardową długość i od biedy możliwość zdjęcia
    > przedniego koła w jednym czy dwóch motocyklach.
    >
    > Jakieś doświadczenia w temacie?

    Do Sprintera weszlo 5 zadbanych motocykli (F3, F4i, 929, 954 i R1), bez
    zadnego rozkrecania czegokolwiek i jeszcze troche miejsca bylo.

    Pzdr
    PS: nic sie tez nie porysowalo a wiezlismy z kumplem nowe zabawki ponad
    2 tys km jesienia :)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 28. Data: 2011-03-05 19:20:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-05 19:38, marider pisze:

> [...]
    >
    > Pzdr
    > PS: nic sie tez nie porysowalo a wiezlismy z kumplem nowe zabawki ponad

    Sa Sprintery i Sprintery. Wersja najdluzsza pomiesci duzo, najkrotsza
    ledwo motorower.

  • 29. Data: 2011-03-06 00:28:58
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-05 20:20, Kuczu pisze:
    > Sa Sprintery i Sprintery. Wersja najdluzsza pomiesci duzo, najkrotsza
    > ledwo motorower.

    Hmmm, to wiekszy jakis byl i wyjety 2gi rzad siedzen (3 szt). Zapytam
    kumpla jaki to dokladnie i napisze w tygodniu jak nie zapomne.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 30. Data: 2011-03-06 08:26:32
    Od: solo <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 20:17, Don Pedro pisze:

    > No to mnie zdziwiłeś, bo coś mi się w głowie kołata, że TL czy FJ nie
    > wchodziły na pakę, ze względu na wysokość. Aby obaj mówimy o tym samym
    > T4? O takim, jak to:
    > http://satanizm.eu/opraWca-podTapia-ofiare.jpeg
    > ?

    A co za problem moto do busa wpakować skoro mój szwagier w Fiacie Palio
    przywiózł Yamahę XJ. Sprzedawca nie mógł się nadziwić, że mu się to udało.

    Solo FZ1