eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaIndukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu › Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
  • Data: 2020-02-03 15:42:57
    Temat: Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 lutego 2020 07:11:36 UTC-6 użytkownik Queequeg napisał:
    > Wpadł mi w ręce stary, PRL-owski, elektromechaniczny licznik prądu, a wraz
    > z nim pewien pomysł. Pomysł jest czysto teoretyczny -- bo ani nie mam
    > nigdzie takiego licznika (poza biurkiem do zobaczenia, jak działa), ani
    > nie zamierzam kraść prądu. Wątpię zresztą, żeby gdziekolwiek jeszcze się
    > takie uchowały.

    Przeciez to proste do policzenia.
    Tam na liczniku pisze ile obrotow na 1kWh. OIDP 370.
    Do kompletu brakuje czasu ile sie obrot cofa.
    Jak minute to mozesz maksymalnie pobrac 1/370kWh na minute.
    Ale ile sie cofa to nie wiem, mozesz sprawdzic.

    Daj znac ile ci wyjdzie maksymalnie miesiecznie bo w sumie ciekawe to.