    From: "Axel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Date: Thu, 25 Jul 2013 13:30:08 +0200

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message
    news:c80ade0b-2835-4472-aefb-5b07095bfff3@googlegrou
    ps.com...

    > Gdybym az tak do tego podchodzil jak piszesz, to w ogole bym nie jezdzil
    > po polskich drogach :)

    Wiesz, no jak tłumaczysz, że lewym jeździsz, bo prawy dziurawy....
    Raz spotkałem gościa, który pod centrum handlowym zaparkował okrakiem na
    dwóch miejscach (dalej po obu stronach były jakieś przeszkody), który mi
    powiedział, że specjalnie tak zaparkował, żeby mu nikt samochodu nie obił
    drzwiami....

    > Mozliwe ze teraz tak, bo chyba cos ostatnio robili, ale ze 2 lata temu
    > jezdzilem tamtedy codziennie, i dziury byly takie, ze malo kola nie
    > wyrywalo :)

    Jeżdżę tamtędy codziennie do pracy od 12 lat. Może mówisz o czasach sprzed
    buspasa - wtedy rzeczywiście prawy był dziurawy i z koleinami, ale teraz
    jest naprawdę w porządku.

    > Zresza jezdzac lewym pasem nie wleklem sie, tylko napieralem
    > do przodu :)

    Ten gość z Toyoty też napierał do przodu... jakieś 60km/h :-P

    --
    Axel