    Date: Thu, 25 Jul 2013 16:29:15 +0200
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2

    W dniu 2013-07-25 15:21, ddddddd pisze:

    > czyli nie wyprzedzasz, czy uważasz że wyprzedzanie prawym pasem na
    > autostradzie jest równie bezpieczne jak lewym pasem? jechałeś w ogóle
    > kiedykolwiek autostradą?

    Czy uważasz, że siedzenie na zderzaku i mruganie światłami jest mniej
    bezpieczne, niż wyprzedzenie prawym pasem na autostradzie?

    Swoją drogą nasuwają mi się 2 wnioski:
    1. wielu ludzi ma straszne kompleksy i tylko 1-2 tony blachy ich chronią
    przed tym strasznym światem, który w innych sytuacjach po prostu nimi
    gardzi.
    2. "miszczofie" mają mentalność Kalego - jak ktoś łamie przepisy jadąc
    lewym pasem, to jest zły. Jak oni łamią przepisy za...c to jest dobrze
    (i nie. ja nie jeżdżę lewym pasem bez potrzeby).

    Proponuję, żeby takie niedowartościowane osobniki oddawały prawo jazdy
    do czasu, aż dorosną. W cywilizowanych krajach ludzie jeżdżą bezstresowo
    więc dłużej żyją. A u nas co drugi to roadwarrior-debil.

    Pozdrawiam,
    Jarek