    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: (Inter)Netia a usługi Google
    Date: Thu, 11 Dec 2014 22:35:00 +0100

    W dniu 2014-12-11 20:28, Sylwester Zarębski pisze:
    > Potwierdzam. Problem postępuje od kilku miesięcy, gdzie problemy miewały
    > niektóre z serwisów Google, takie jak Youtube, którym spadała
    > przepustowość poniżej 500 kbps, ale wczoraj nawet wynik wyszukiwania
    > potrafił ładować się 30 sekund.
    >
    > Co ciekawe, dzisiaj jest poprawnie.

    Więc jednak coś jest na rzeczy. U mnie wyszukiwarka działa dzisiaj jako
    tako, ale szybciej, niż wczoraj. Ale za to webmail Gmaila to tragedia.
    Raz szybciej, raz wolniej, ale przeważnie wolniej, czyli czkawka. Na
    razie to do BOK-u wysłałem log MTR-a do mail.google.com z mojego adresu.
    Zobaczymy, co odpiszą.

    Znajomy, który pracuje dla Internetii potwierdził mi, że zgłoszenie
    (dostałem zwrotnego maila z numerem ticketu) trafiło do systemu, ale
    jaka będzie reakcja: czy helpdesk, czy wysłanie ekipy w teren do
    sprawdzenia urządzeń sieciowych to jeszcze nie wiadomo. Zależy od
    diagnozy w centrum monitoringu sieci. Pozostaje czekać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/