    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: (Inter)Netia a usługi Google
    Date: Sat, 13 Dec 2014 18:15:44 +0100

    W dniu 2014-12-11 22:35, Krystek pisze:

    > Więc jednak coś jest na rzeczy. U mnie wyszukiwarka działa dzisiaj jako
    > tako, ale szybciej, niż wczoraj. Ale za to webmail Gmaila to tragedia.
    > Raz szybciej, raz wolniej, ale przeważnie wolniej, czyli czkawka. Na
    > razie to do BOK-u wysłałem log MTR-a do mail.google.com z mojego adresu.
    > Zobaczymy, co odpiszą.
    >
    > Znajomy, który pracuje dla Internetii potwierdził mi, że zgłoszenie
    > (dostałem zwrotnego maila z numerem ticketu) trafiło do systemu, ale
    > jaka będzie reakcja: czy helpdesk, czy wysłanie ekipy w teren do
> [...]

    Z BOK-u Netii otrzymałem informację następującej treści:

    "Uprzejmie informuję, iż obecnie w lokalizacji mamy zgłoszony już
    problem, który Pani opisała (spowolnienie działania usług związanych z
    Google). Problem jest rozwiązany przez naszych administratorów.
    Niestety, na dzień dzisiejszy dokładny termin zakończenia prac nie jest
    znany."

    A sytuacja jest obecnie taka, że dzisiaj poczta Google jest w ogóle
    nieużywalna i ratuję się korzystając z niej przez zdalny pulpit z
    przeglądarki na innym komputerze i na łączu innego operatora. Ech.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/