  • 1. Data: 2002-07-31 16:12:17
    Temat: Re: Internask...
    Od: "Soja" <s...@o...pl>

    Witam.
    Ja próbuję u nich od 3,5 miesiąca zmienić dnsy na własne - liczna
    korespondencja i telefony i dalej kicha. Zapłaciłem za domenę i nie mogę z
    niej korzystać :(((
    Firma lipa
    - brak telefonów stacjonarnych (od miesiąca jest taki tekst "W związku ze
    zmianą siedziby telefony stacjonarne zostaną podane w ciągu 7 dni"
    - nawet oddzielnych maili nie potrafią sobie zrobić dla obsługi technicznej
    i handlowej ;)))) jak jedna osoba odbiera to niech sobie chociaż aliasy
    zrobią ;))

    Obsługa handlowa:
    tel. kom. 0505 658 722
    email i...@t...biz

    Obsługa techniczna:
    email i...@t...biz

    hehe to jest spółka akcyjna ? ;)))))

    za to mają dwa konta bankowe - lubią kaskę chopaki a klienta mają w d......

    pozdrawiam
    Soja

  • 2. Data: 2002-08-01 12:31:13
    Od: "tm" <t...@p...fm>

    "Soja" <s...@o...pl> wrote in message news:ai8olk$h8m$1@news.tpi.pl...

    > - brak telefonów stacjonarnych (od miesiąca jest taki tekst "W związku ze

    Brak telefonow stacjonarnych - to ma w ogole byc cos, co sie nazywa "firma"
    ? :)))

    tom

  • 3. Data: 2002-08-01 19:03:48
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tm" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Brak telefonow stacjonarnych - to ma w ogole byc cos, co sie nazywa "firma"
    > ? :)))
    >
    > tom

    Kupiłem u nich serwer będę przenosił domenę to powiem jak poszło. Na razie na e-maile
    odpowiadają natychmiast.

    Piotr R

    p.s. Może rzeczywiście się przenoszą ?