  • 11. Data: 2015-04-17 17:05:46
    Temat: Re: Internet mobilny
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    yabba in news:55311674$0$2203$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "Badabum" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z tym zasięgiem to jest różnie. Ja w swoim mieszkaniu w Warszawie mam
    > kiepski zasięg Playa.

    jakies 4 lata temu - dokladnie tuz przy moim domu byl zerowy zasieg, teraz
    nagle ok, cos dobudowali moze.
    ciekawym, jak w zwiazku z playem dziala w PL virgin...,poki co klopotow z
    zasiegiem warszawskim-centrum nie mam problemow, nie jest jasne co okaze sie
    poza Marszalkowska i dalej :)

  • 12. Data: 2015-04-17 18:47:27
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    No a oprócz Playa jest coś ciekawszego niż mój internet?

    --
    Pzdr.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 13. Data: 2015-04-17 19:55:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-17 o 06:19, kern pisze:

    > nie płać tyle.
    > W Play 30 zł brutto za kartę SIM,
    > 25 GB transferu, nocny bez limitu,
    > cyrograf na 18 miesięcy, chcę skorzystać
    > chyba, że ktoś podpowie coś tańszego...

    W Red bull mobile 100gb po LTE za 30zł, przy czym za te 30zł można sobie
    coś pokupować przez sms premium.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-04-17 21:20:09
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 17.04.2015 o 19:55, Liwiusz pisze:

    > W Red bull mobile 100gb po LTE za 30zł, przy czym za te 30zł można sobie
    > coś pokupować przez sms premium.

    Dzięki za info. Wezmę pod uwagę. Minus , że trzeba
    zainwestować w modem LTE

  • 15. Data: 2015-04-17 23:14:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-17 o 21:20, kern pisze:

    > Dzięki za info. Wezmę pod uwagę. Minus , że trzeba
    > zainwestować w modem LTE

    Na plus że jest to rzeczywiście inwestycja, czyli że się zwraca.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-04-18 13:49:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Dzięki za info. Wezmę pod uwagę. Minus , że trzeba
    > zainwestować w modem LTE
    mam od tygodnia - działa. modem/router huawei e5776, (250zł-olx) też
    działa. Mimo wszystko tego urządzenia nie polecam, bo zasięg wifi
    baardzo marny, a internet - z założenia stacjonarny.
    ToMasz

  • 17. Data: 2015-04-18 16:21:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-04-17 18:47, Badabum wrote:
    > No a oprócz Playa jest coś ciekawszego niż mój internet?

    Lokalny dostawca po wi-fi/ethernet.

  • 18. Data: 2015-04-18 20:24:25
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 18.04.2015 o 13:49, ToMasz pisze:

> [...]
    > działa. Mimo wszystko tego urządzenia nie polecam, bo zasięg wifi
    > baardzo marny, a internet - z założenia stacjonarny.
    Dzięki, mój internet z założenia też stacjonarny, 100 GB
    za tę cenę kusi :-)

  • 19. Data: 2015-04-18 22:46:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.04.2015 o 20:24, kern pisze:

    > Dzięki, mój internet z założenia też stacjonarny, 100 GB
    > za tę cenę kusi :-)
    z kuchni widzę BTS playa LTE. 300metrów, zasięg 100%. rano, do południa
    mam pełne możliwości modemu - 40 mega. wieczorem mam połowę z tego. ale
    w pokoju, tam gdzie jest komp mam już "jedną kreskę" zasięgu mniej, co
    niestety skutkuje spowolnieniem do 10 -12 mega. Sam modemo router nie
    daje rady pokryć zasięgiem całego mieszkania. Ba, zdarza się że nie
    połączenie huaweia z komórką jest niestabilne wewnątrz jednego (dużego
    co prawda) pokoju. Sądze że przyczyna leży w zasilaniu. usb jest za
    słabe żeby dać wystarczająco dużo energii do modemu i karty wifi
    jednocześnie. tak więc działa, ale bez szału. podłączenie huaweia do
    kompa też jest jakieś takie nieteges, znaczy komp ma internet z _karty
    sieciowej_ huawei! windows widzi go jako kartę sieciową zamiast jako
    modem. tak więc internet lte z huaweia mam, ale wifi sobie muszę sam
    zorganizować (daję rade) a modemu niemam (w każdym razie komputer
    twierdzi że to nie modem)
    Sprawdź więc sobie jak tam z zasięgiem lte w Twojej lokalizacji.
    empirycznie. Nie ufaj mapom ze strony www Playa. ani w jedną ani w drugą
    stronę, bo oficjalnie jestem 1km za granicą LTE na zewnątrz budynków i z
    5km od zasięgu LTE wewnątrz :)
    ToMasz

  • 20. Data: 2015-04-18 23:20:24
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Wrote in message:

    > W Red bull mobile 100gb po LTE za 30zł, przy czym za te 30zł można sobie
    > coś pokupować przez sms premium.
    >
    > --
    > Liwiusz

    A nie 100 mega?