  • 1. Data: 2006-10-23 14:48:00
    Temat: Internet nie z TePsa
    Od: Sforza <s...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie kiedy inny wielcy operatorzy zaproponuja szerokopasmowy dostęp
    do internetu?
    Ostatnio czos mi sie o uszy obilo ze przed swietami cos szykuje Era

  • 2. Data: 2006-10-23 15:03:23
    Temat: Re: Internet nie z TePsa
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Sforza napisał(a):
    > Czy ktoś wie kiedy inny wielcy operatorzy zaproponuja szerokopasmowy dostęp
    > do internetu?

    Myślę że w okolicach kwietnia 1996 roku, chociaż niektórzy załapali się znacznie
    wcześniej.

    --
    ,,,
    (o o)

  • 3. Data: 2006-10-23 21:32:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Sforza wrote:

    > Ostatnio czos mi sie o uszy obilo ze przed swietami cos szykuje Era

    mikolajkowe szerokopasmowe "smycze" na telefony?

    bp, nmsp.

    --

    zdalnie sterowany kwiatek.

  • 4. Data: 2006-10-24 21:01:58
    Od: "Wolf" <w...@w...net>

    > Czy ktoú wie kiedy inny wielcy operatorzy zaproponuja szerokopasmowy
    > dostćp
    > do internetu?
    > Ostatnio czos mi sie o uszy obilo ze przed swietami cos szykuje Era

    I wielcy i mali - w ciagu paru miesiecy. Najblizej jest chyba GTS Energis na
    razie, a w praktyce, to sie zobaczy... :)

  • 5. Data: 2006-10-29 19:15:53
    Od: ekala <ekala@[wytnij]epf.pl>

    Netia rusza w grudniu podobno