  • 31. Data: 2016-11-13 12:15:32
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Z programu jaki ogladalem wynikalo ze kierunek nie ma znaczenia. Jesli ktos ma
    pierwszenstwo to ma je jak jedzie do przodu do tylu w bok. Z filmu wynika ze tam
    sytuacja nie byla jasna. Przejechal, zatrzymal sie i nie bylo wiadomo co zrobi dalej.
    Megrmis mial stac i czekac az sie sytuacja wyklaruje. Ciekawe czy chociaz zatrabil
    zeby ostrzec cofajacego?

    Ty tak serio serio?

    w tej Twojej drogówce było tak? A przejechał obok bramy i sie zatrzymał.
    B wyjechał z bramy, POTEM A cofnął i jebnął?

    oj byłoby w sądzie ciekawie, gdybym był B, to na pewno nie wziąłbym mandatu.

    a.

  • 32. Data: 2016-11-13 12:38:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie twierdze ze mi sie takie rozwiazanie podoba. Tak bylo w programie. Winnym okazal
    sie wyjezdzajacy z bramy. Policjant dal mu szanse, jesli wskaze gdzie ten drugi
    zrobil cos czego nie wolno bylo mu zrobic to uzna ze cofajacy jest winny stluczki.
    Kluczowe dla policjanta bylo ze jadacy mial pierwszenstwo. W obydwu przypadkach dla
    mnie jest jeden punkt wspolny. Obydwaj kierujacy nie patrzyli w strone z ktorej
    przyszedl cios. Jak by Megrims patrzyl w swoje lewo to by widzial ze w kombiaku
    wlaczaja sie swiatla cofania. Jesli wtedy by sie zatrzymal to kombiak by go nie
    siegnal. Takie jest zycie ze jak sie jezdzi samochodem to oczy trzeba miec dookola
    glowy i jeszcze w dupie.

  • 33. Data: 2016-11-13 13:00:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak bys sie bronil w sadzie. Jest nagranie. Od momentu wlaczenia sie swiatel
    cofania w samochodzie ktory uderzyl w drugi samochod uplywaja trzy sekundy, da sie to
    z filmu policzyc. Samochod ktory przywalil jest w ruchu i na pierwszenstwie.
    Wlaczenie swiatel cofania nastapilo bezposrednio po zatrzymaniu kombi. Gdyby kierowca
    audi widzial wlaczone swiatla cofania to by sie zatrzymal i uniknal stluczki. A on
    jak krowa jedzie pomimo ze wymusza pierwszenstwo. No i nie wiadomo czy trabil zeby
    ostrzec kierujacego kombiakiem.

  • 34. Data: 2016-11-13 13:01:23
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-11-13 11:46, Budzik wrote:
    > Użytkownik mk4 m...@d...null ...

    > Mogłby być nawet wujkiem staszkiem.
    > I tak nie wolno ci wjechac w kogos jezeli masz mozliwosc unikniecia
    > zderzenia.
    > Kombi nie miało lusterek?

    Nie wiem czy ma to aż takie znaczenie.
    Rownie dobrze mogłbyś wyjechac z podporzadkowanej i stanac na srodku
    skrzyzowania. A pozniej tlumaczyć się, ze ktos w ciebie wjechal a ty
    stales! Albo czy nie mial hamulcow albo oczu, ze nie widzial?

    --
    mk4

  • 35. Data: 2016-11-13 13:07:03
    Temat: Re: Winny cofający. Re: Ja mam
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-11-13 11:39, Myjk wrote:
> [...]
    > ruszyła i zryła mi bok. Policja uznała, że obydwoje cofaliśmy i orzekli
    > współwinę. I nie miało dla nich znaczenia że ja w żaden sposób nie miałem
    > wpływu na powstałe zniszczenia. Ale to tylko stwierdzenie policjantów
    > którzy zjawili się na miejscu. Cały czas czekam na sąd, bo winy z
    > oczywistych przyczyn nie przyjąłem, natomiast policjanci na komisariacie
    > nieźle się dziwili widząc film z mojego rejestratora na decyzję swoich
    > kolegów.
    >
    > Tak czy siak tutaj wina jest bezsprzeczna tego pajaca w czerwonym złomie.

    Pokaz płytkiego podejścia do tematu i pochopnego ferowania wyroków.
    I żeby było jasne, nie mówię, że ostatecznie nie powinien być uznany za
    winnego. Ale mam jednak szereg uzasadnionych wątpliwości. Zwłaszcza po
    tym co widziałem na filmie.

    --
    mk4

  • 36. Data: 2016-11-13 13:46:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > W miedzyczasie byl w tv jakis program typu drogowka. Bardzo podobna sytuacja.

    zacznij korzystać z przepisów prawa a nie bajek dla dzieci

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2016-11-13 14:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wez obejrzyj dokladnie film. Zrob stopklatki. Popatrz na swiatla
    > cofania w kombiaku. Gdyby w momencie zapalenia sie swiatel cofania w
    > kombiaku audi sie zatrzymalo to by nie dostalo. Megrims zwyczajnie nie
    > patrzyl w swoje lewo. Jak by patrzyl to by sie zatrzymal i do stluczki
    > by nie doszlo.

    Obejrzałem jeszcze raz.
    megrims wyjezdza powoli, na kierunku niekolizyjnym i kontroluje to co robi.
    Jedzie z taka predkoscia ze praktycznie stoi, zwłaszcza w drugiej fazie
    wyjezdzania.
    Kombi zaczyna cofac, robi to szybko i zdecydowanie zbyt agresywnie a
    dodatkowo w mmiejsce gdzie stoi juz auto i uderza w stojace auto.

    IMO wina bezdyskusyjna kombi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 39. Data: 2016-11-13 14:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Z programu jaki ogladalem wynikalo ze kierunek nie ma znaczenia. Jesli
    > ktos ma pierwszenstwo to ma je jak jedzie do przodu do tylu w bok.

    No ale przeciez tak nie jest.
    Jezeli ktos mi wyjedzie a ja zamiast spokojnie wyhamowac to mu walne to nie
    on jest winyn kolizji.
    On jest winny nieustapienia pierwszenstwa a ja jestem winny spowodowania
    kolizji.
    Mowiac prosciej - nie mozna powodowac kolizji wykorzystac błędy innych. Nie
    wolno celowo walic w inne auta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 40. Data: 2016-11-13 14:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kluczowe dla policjanta bylo ze jadacy mial pierwszenstwo.

    Uwaga - nie wyciągaj zbyt dalekoidacych wniosków z głupoty ktora przekazał
    policjant, nawet w TV.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 37. Data: 2016-11-13 14:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > jak krowa jedzie pomimo ze wymusza pierwszenstwo. No i nie wiadomo czy
    > trabil zeby ostrzec kierujacego kombiakiem.

    Obrona jest prosta - nawet gdyby przyjac ze megrims nie miał pierwszenstwa
    co juz samo w sobie jest dyskusyjne, to i tak nie wolno ci wtedy w niego
    walnac BO TAK. Wiec nawet jak kombi poczuło się poszkodowane, ze chciał
    cofac a tu mu ktos wymusza pierwszenstwo to i tak miał obowiązek poczekac.

    Pytanie podstawowe - dlaczego cofał widzac inne auto w lusterkach? Bo
    przeciez widziec musiał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.