  • Data: 2020-02-10 18:12:05
    Temat: Re: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2020 o 14:34, User pisze:
    > Jedyna metoda to zablokowanie połączeń.

    Ależ nie jedyna.

    Proszę poczekać, bo właśnie kieruję. Zaraz się zatrzymam gdzieś i
    pogadamy. (i jedziesz)

    Czemu mi pan oferuje imprezę 300 km ode mnie? Bilety też opłacicie?
    (jeden był sprytny i dopytywał "To dokąd się dodzwoniłem?" ale po "na
    komórkę" wymiękł)

    Nie znam hotelu MDM, może pan opisać jak z Wileńskiego tam dojdę? (i
    "rób" notatki)

    [ dyszysz do słuchawki ]

    ...i takie tam. Ja wiem że głupie, ale działa.

    --
    Alf/red/