  • Data: 2020-02-10 20:09:04
    Temat: Re: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Od: User <U...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2020 o 19:36, LordBluzg(R) pisze:
    > To było celowe, bo zamierzam zmienić smartfona na taki z Androidem.
    >
    > To zmień.

    A co byś doradził? Zakładając, że mam wolny wybór, a nie listę
    smartfonów związanych
    ze "smartfonem za złotówkę".
    Interesują mnie rozmowy, SMSy/MMSy, internet, w tym poczta, www,
    komunikatory.
    Nie interesują mnie gry i fora społecznościowe.
    Jeśli chodzi o www, to najważniejsze jest dla mnie szybkie łączenie i
    płynne przewijanie.
    Dobry aparat fotograficzny, dobry dżwięk.

    Jaki smartfon najlepiej spełniałby te warunki?