  • 41. Data: 2018-01-02 17:07:39
    Temat: Re: Jak kiedys proszono o Mercedesa...
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 13:25, J.F. pisze:
    > Tak w ogole, to 18%.
    > Wyniki ze strony PKW cos tajemniczo zniknely, ale o ile pamietam, to
    > na PiS glosowalo niecale 6mln osob z 30 mln uprawnionych.

    Reszta najwyraźniej opowiedziała się za opcją - "wszystko mi jedno".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 42. Data: 2018-01-02 17:14:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Ujawnienia personaliów ludzi żalących się na beznadziejność systemu w
    > którym przyszło i żyć.

    Ja tam nie widzę personaliów.

  • 43. Data: 2018-01-02 17:17:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-02 o 14:07, RadoslawF pisze:

    > Nie, nie można było kupić w sklepie.
    > Aczkolwiek takie jedno czerwone księżątko miało firmę sprzedającą
    > zachodnie pojazdy. Tyle że sklepem to bym tego nie nazwał.
    > A pewex miał w ofercie nasze wynalazki.

    Sąsiad kupił w 1986 roku Nissana w Pewexie.
    W Pewexie można było kupić normalnie, tyle że za dolary lub bony
    samochody z importu.

  • 44. Data: 2018-01-02 17:20:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 17:14, Poldek pisze:

    > Ja tam nie widzę personaliów.

    To nie znaczy, że nie zostały ujawnione.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2018-01-02 17:25:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ja tam nie widzę personaliów.

    Jeżeli faktycznie przekazali, to można założyć, że ówczesne władze
    dostały z danymi personalnymi i adresowymi.
    Musiał napisać, bo gdzie by mieli tego Mercedesa dostarczyć. :-)

    Robert

  • 46. Data: 2018-01-02 18:01:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 16:49:26 +0100, RadoslawF napisał(a):
> [...]
    hodow-w-pewexie-w-1-kwartale-1981/

    sus-toyota-carina-ii-1985-czyli-duza-toyota/
    san-sunny-b11-1985/

    > Czyli nie byłem na bieżąco w ofercie pewexu.

    No ba - miales w kieszeni 5000 zbednych zielonych papierkow?
    Bagatela - srednie krajowe zarobki z 20 lat :-)

    To co sie bylo interesowac ta czescia oferty.

    J.

  • 47. Data: 2018-01-03 09:20:58
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 13:24:36 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > Firma Mercedes zadenuncjowała naszych?
    >
    > Robert

    Mi sie bardziej wydaje ze to taki ówczesny fejk. W sensie takim ze tego listu nikt
    normalny nie napisal tylko zostal stworzony na uzytek tego programu.
    I stoi za tym pewnie jakaś pokretna logika bo naszej władzy nie na reke bylo by tak
    wprost przyznawac sie ze 40h sie stoi za miesem...

  • 48. Data: 2018-01-03 09:50:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 09:20, s...@g...com pisze:

> [...]
    > I stoi za tym pewnie jakaś pokretna logika bo naszej władzy nie na reke bylo by tak
    wprost przyznawac sie ze 40h sie stoi za miesem...

    Ale trzeba założyć, że takowego przedstawicielstwa nie było w Polsce
    (Mercedesa). A jeżeli było i faktycznie przekazali jak to w DT
    powiedzieli, to tamte osoby powinny teraz wystąpić do M o odszkodowanie. ;-)

    Robert

  • 49. Data: 2018-01-03 10:22:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wańkowski napisał:

    >Mi sie bardziej wydaje ze to taki ówczesny fejk.
    >W sensie takim ze tego listu nikt normalny nie napisal tylko zostal
    >stworzony na uzytek tego programu.

    List akurat mogl byc napisany. Na rozne pomysly wpadali rodacy.
    Moze zreszta nie calkiem rodacy, jesli to opolski/slaski autochton.

    Czy pokazali autentyczny w programie, czy napisali sami na wzor to juz
    nie dam glowy.

    Troche zas watpie, aby Mercedes przekazal go naszym wladzom. Predzej
    cenzura zatrzymala.
    No chyba, ze tych listow bylo tak duzo, ze Mercedes postanowil cos z
    tym zrobic.

    Tak nawiasem mowiac ... wiadomo ile kosztuje 10 letnie auto, a jak nie
    ma zbytu za Odrą i Łabą, to jeszcze mniej.
    Taki stary rupiec to mogl byc dla Mercedesa znikomy wydatek - tylko
    trzeba sie z dealerami dogadac, ze rupiecie chetnie odbiora.

    A potem clo na granicy :-)

    >I stoi za tym pewnie jakaś pokretna logika bo naszej władzy nie na
    >reke bylo by tak wprost przyznawac sie ze 40h sie stoi za miesem...

    Jesli listow bylo duzo, to jedna czesc tej logiki byla jasna - pokazac
    rodakom ze tak nie nalezy, bo wstyd.

    Ale kto wie, co sie jej jeszcze marzylo - oburzyc narod na gornikow ?

    Gornikom zylo sie chyba dosc dobrze - i wieksze kartki, i dobre
    zarobki, i talon na poloneza za dobra prace byl chyba osiagalny ...

    J.

  • 50. Data: 2018-01-03 10:53:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-03 o 09:20, s...@g...com pisze:

    > I stoi za tym pewnie jakaś pokretna logika bo naszej władzy nie na reke bylo by tak
    wprost przyznawac sie ze 40h sie stoi za miesem...

    Bo się nie stało. Ówczesny człowiek sobie mówił: "co za kłamstwa,
    przecież każdy wie, że po mięso stoi się tylko 6 godzin".

    Dziś jest bardzo podobnie - "może i nie jest najlepiej, ale to, co te
    kodziarstwo odjaniepawla, to ja nie wiem".

    --
    Liwiusz