  • 111. Data: 2014-02-03 21:16:38
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 20:00:33 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Czy mogłbys odniesc sie do drugiej czesci tego pytania ktorą sobie
    > radośnie wyciąłes?

    Tam nie ma się do czego odnosić. Pisałem, że stosunkowo trudno wykryć
    brak polisy. Z tego co mi wiadomo UFG wykrywa brak dopiero w momencie,
    gdy pojawi się nieciągłość. Nie ma tam natomiast wpisów osób, które nigdy
    polisy nie miały. Kupił samochód, nie przerejestrował, nie wykupił OC.

    > To nalezy poprawić działanie tego co juz jest czy wprowadzac cos
    > zupełnie nowego?

    Przecież ja nie pisałem o wprowadzaniu czegoś zupełnie nowego. Cały ten
    obecny system mógłby zostać w zasadzie nie ruszony. Należy tylko dać
    możliwość łatwej weryfikacji posiadania polisy i marchewkę za
    odnalezienie braku takowej. Przy czym pisząc o łatwej weryfikacji nie mam
    możliwości sprawdzenia w domu przy komputerze. Stąd te nalepki.

    > Ale potwierdzenie dostaje np. 2 tygodnie po zawarciu umowy.
    > Co przez te dwa tygodnie? Nie mogę jeżdzic?

    Oczywiście, że nie. A teraz nie możesz, bo nie masz potwierdzenia?
    Zerknij raz jeszcze na mój pierwszy post.

    > Coraz lepiej...
    > A kto ma te nagrody płacic?

    Raz jeszcze, przeczytaj dokładnie mój pierwszy post.

    Tomek

  • 112. Data: 2014-02-03 21:17:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 20:00:22 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Jak to kto? Wlasciciel dachowki a pozniej niech idzie z regresem do
    > wlasciciela huraganu.

    KK niech płaci. W końcu twierdzą, że to ich Bóg wszystkim rządzi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 113. Data: 2014-02-03 21:19:42
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > KK niech płaci. W końcu twierdzą, że to ich Bóg wszystkim rządzi
    Jak to mówią, "...nie rychliwy ale sprawiedliwy". Mam tylko nadzieję, że
    także miłosierny...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 114. Data: 2014-02-03 21:19:46
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 20:14:28 +0000, masti wrote:

    > teraz dobrze. W sumie ciekawe jak to zrobiłeś bo mój nigdy na taki
    > pomysł nie wpadł

    Dobre pytanie. Jeszcze dokładnie nie wybadałem jak to działa. Wygląda na
    to, że jeśli wyklikam post przed odpowiedzią, to jest ok. Jeśli wybiorę
    go z klawiatury, to są jakieś jaja. Niemniej to tylko przypuszczenia.

    Tomek

  • 115. Data: 2014-02-03 21:19:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Za to masz chęci dojebywania dyskutantom na grupie? Żebyś Ty jeszcze
    > chłopie wymyślił coś odkrywczego - ale nawet obelgi kopiujesz od RuMuna.

    Mam chec dyskusji, ale jak wczesniej mowilem nie mam zwyczaju dyskutowac
    z zarozumialymi bufonami gdyz szkoda moich palcow i klawiatury.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 116. Data: 2014-02-03 21:23:13
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 20:19:53 +0000, AZ wrote:

    > Mam chec dyskusji, ale jak wczesniej mowilem nie mam zwyczaju dyskutowac
    > z zarozumialymi bufonami gdyz szkoda moich palcow i klawiatury.

    To musisz popracować nad zwyczajami - chyba, że masz też w zwyczaju
    przedłużanie sobie rzucaniem wtórnych obelg. No, ale co kto lubi.

    Tomek

  • 117. Data: 2014-02-03 21:32:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 20:19:46 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Dobre pytanie. Jeszcze dokładnie nie wybadałem jak to działa. Wygląda na
    > to, że jeśli wyklikam post przed odpowiedzią, to jest ok. Jeśli wybiorę
    > go z klawiatury, to są jakieś jaja. Niemniej to tylko przypuszczenia.

    hi, hi. Faktycznie. wyglada, ze jak odpowiadasz to pamięta ostatni
    kliknięty albo ten na którym pacnąłeś Enter. tyle lat Pana używam i nie
    zauważyłem tego :)

  • 118. Data: 2014-02-03 21:54:02
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 03 Feb 2014 20:32:48 +0000, masti wrote:
    > hi, hi. Faktycznie. wyglada, ze jak odpowiadasz to pamięta ostatni
    > kliknięty albo ten na którym pacnąłeś Enter. tyle lat Pana używam i nie
    > zauważyłem tego :)

    Ja też kupę lat, mam wrażenie, że nie ogarnęli się po przejściu na GTK2.
    Ten dla Gnome1 nigdy nie robił problemów. No nic, taki mały OT się
    zrobił :>

    Tomek

  • 119. Data: 2014-02-03 22:29:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Ponieważ?

    Było w tym, co wyciąłeś:

    > RoMan tak stwierdził?

    Cała dyskusja to potwierdziła.

    > No nie rozśmieszaj mnie. Wiesz gdzie mi lata Twoja opinia o mnie? :)

    Myślisz, że byle smileyem przykryjesz swoje chamstwo?

    > Dziękuję. Rozumiem, że z Twoich czasów nie uczono, że dyskutantom nie
    > należy zwracać uwagi na błędy - bo jest to wysoce nie uprzejme.

    Za moich czasów uczono szacunku dla starszych i dziękowania za
    wyprowadzenie z błędu.

    > Chociaż Ciebie pewnie akurat uczono, ale chamstwo masz po prostu we
    > krwi.

    Piszesz do lustra, analfabeto?

    > No i co? Widzisz jakiś problem w tzw. postawie obywatelskiej?

    Na tzw. postawie obywatelskiej opierało się działanie ORMO. Nadal nie
    widzisz związku?

    > W każdym przypadku funkcjonuje jakaś nagroda - może być i finansowa.

    Ale po co, skoro wystarczy proste powiązanie baz pojazdów? I obędzie
    się bez 30 srebrników nagrody, judaszu.

    > A może jesteś jednym z tych, którzy jeżdżą bez?

    Chyba ty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 120. Data: 2014-02-03 22:32:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Ubezpieczalnia, w której wykupiłeś dobrowolne ubezpieczenie w życiu
    > prywatnym ;)

    Dobrowolne ubezpieczenie ze słowami ,,w życiu prywatnym" jest
    ubezpieczeniem OC. Odszkodowanie w związku ze spadającą dachówką
    możesz uzyskać z ubezpieczenia NNW. Minimum obycia...

    --
    Best regards,
    RoMan