  • 31. Data: 2013-01-22 12:14:11
    Temat: Re: Jak można przyspieszyć starego laptopa?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 23:34:03 +0100, Michal napisał(a):

    > Toshiba na swojej stronie zeznaje, że dla tego modelu max to 512 MB RAM.

    Apple zeznaje że w PowerMacu G4 MDD można max mieć 1 GB RAMu. Sam miałem
    1.5.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2013-01-22 14:51:07
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 19 Jan 2013 16:08:03 +0100, dm napisał(a):

    > Tak jak w temacie.
    [...]
    > Co mogę rozszerzyć lub jakoś go przyspieszyć?

    Wjedz na najwyzsze pietro, rozszerz go o kowadlo i pusc. Na bank
    przyspieszy!

    MSPANC :-P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 33. Data: 2013-01-22 17:31:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    > Toshiba na swojej stronie zeznaje, że dla tego modelu max to 512 MB RAM.

    Zobacz jaki ma chipset, a nie patrzysz na producenta.

  • 34. Data: 2013-01-22 19:07:45
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zobacz jaki ma chipset, a nie patrzysz na producenta.

    Nic dodac, nic ujac :).

  • 35. Data: 2013-01-22 22:42:52
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Nic dodac, nic ujac :).

    Pisałem, ALi
    Jak dobrze googluję to ALi M1644T <Cyber­ALADDiN-T>(Tualatin)
    Max.MEM 3GB - SDRAM/ DDR SDRAM,

    max memory module 512MB
    a to daje MAX 1GB RAM

    --
    Irokez

  • 36. Data: 2013-01-22 23:13:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 22:42:52 +0100, Irokez napisał(a):

    > Pisałem, ALi
    > Jak dobrze googluję to ALi M1644T <Cyber­ALADDiN-T>(Tualatin)
    > Max.MEM 3GB - SDRAM/ DDR SDRAM,
    >
    > max memory module 512MB
    > a to daje MAX 1GB RAM

    Nie zawsze płyta wykorzystuje max. możliwości chipsetu (nawet jakbyś miał
    rację)
    --
    Jacek

  • 37. Data: 2013-01-23 18:45:09
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zawsze płyta wykorzystuje max. możliwości chipsetu (nawet jakbyś miał
    > rację)

    No cóż, pozostaje sprawdzić organoleptycznie.

    --
    Irokez

  • 38. Data: 2013-01-23 23:36:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    et...
    > Nie zawsze płyta wykorzystuje max. możliwości chipsetu (nawet jakbyś miał
    > rację)

    Jakiś przykład?

  • 39. Data: 2013-01-24 10:06:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dm nabazgrał(a):

    > Witam.
    > Tak jak w temacie.Laptop to Toshiba S1800-614,system Windows XP
    > professional,procesor Intel Celeron 1100 MHz,ram 128 MB Sdram.Komputer
    > służy dzieciakom tylko do przeglądania netu,który strasznie go muli.Co
    > mogę rozszerzyć lub jakoś go przyspieszyć?

    Wymienić RAM na min. 1GB choć zalecane przy takim szrocie to 2GB
    Wymienić procka na Pentium M 1.5 min kupisz za 20-40 zł a kopa ma
    niezłego

    Swego czasu miałem MSI na Pentium M 1.5 + 2GB ramu i W7 działał bez problemu
    tak samo jak gierki typy CoD:MW2

  • 40. Data: 2013-01-24 14:31:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 23:36:18 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Jakiś przykład?

    Niestety, skleroza mi go zżarła :) Co nie znaczy że był zmyślony. Była to
    jakaś płyta z wlutowanym na stałe prockiem.
    --
    Jacek