  • 11. Data: 2011-01-15 13:13:30
    Temat: Re: Jak odzyskac numery z karty backup - K610i padl - bialy wyswietlacz
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-15 08:15, PiteR pisze:

    > Może nic nie trzymał na SIM i teraz jest zonk. Bo SIM ma pojemność
    > tylko 250 numerów a telefon np 1000. Dlatego warto odzielnie
    > eksportować książkę jako osobne pliki jeden vcf na numer tel.

    Ja to sobie zapisałam na dysku przed oddaniem telefonu do serwisu. Jakoś
    w drugim telefonie (inna karta SIM) brakowało mi jednego numeru, a był
    mi potrzebny to sobie otworzyłam vcf i numer miałam przed oczami.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-01-15 23:27:28
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Ja to sobie zapisałam na dysku przed oddaniem telefonu do serwisu. Jakoś
    > w drugim telefonie (inna karta SIM) brakowało mi jednego numeru, a był
    > mi potrzebny to sobie otworzyłam vcf i numer miałam przed oczami.

    Animka jak zwykle odpowiedziała szczegółowo na pytanie.

    Oczywiście szczegółowo o sobie.

    Bleee
    k.

  • 13. Data: 2011-01-15 23:37:46
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Roger(OS) <s...@z...pl> dared to write:
> [...]
    > Teraz mam problem - jak zapisana kopie zapasowa bazy telefonow z karty
    > pamieci wrzucic na inny telefon?
    > Wlozylem ta karte do laptopa i znalazlem plik z backup'em:
    > /System/PIM/PB_Backup.vcf - jest to plik wizytowki, ale po probie
    > wrzucenia do OE czy innego programu pocztowego numery sie mieszaja.
    > Podobnie ma sie sprawa z wrzuceniem tego pliku na inny telefon.
    > Czy do zachowania kolejnosci i odzyskania numerow musze uzyc koniecznie
    > SE K610i czy moze to byc dowolny Sony Ericsson?
    > Moze jest jakis program do konwentorowaniu wizytowki SE na inny telefon?

    Nie mialem tego modelu w reku - przywyklem do Nokii - ale zgaduje, ze K610 równiez ma
    funkcje zdalnej synchronizacji (protokól SyncML). Uzywam tej funkcji od lat,
    synchronizujac regularnie telefon z ksiazka adresowa Gmaila (mozna tez z kontem AOL i
    paru innymi serwisami), i przy kazdej zmianie telefonu po prostu ustawiam
    Synchronizacje od nowa, a kontakty pobieraja sie automatycznie z netu.

    Teraz mozesz zrobic tak:
    - Zalóz sobie konto na Gmailu (jesli jeszcze nie masz),
    - Zaimportuj kontakty z vcf do ksiazki adresowej Gmaila,
    - Nadaj wszystkim zaimportowanym kontaktom etykiete "Moje kontakty",
    - Skonfiguruj telefon (instrukcja na stronach Google Sync) i odpal synchronizacje.

    Pzdr.
    k.

  • 14. Data: 2011-01-15 23:40:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 00:27, kashmiri pisze:
    > animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Animka jak zwykle odpowiedziała szczegółowo na pytanie.
    >
    > Oczywiście szczegółowo o sobie.

    Nie jesteś glupi to się daje stwierdzić. Jesteś perfekcjionistą, zresztą
    podobnie jak ten agent Tomek. Powodzenia!

    --
    animka