eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak opona "daje znaki" kierowcy? › Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: jeDrASS <b...@u...gov>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
    Date: Tue, 28 Dec 2010 23:16:37 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <ifdnk4$1qe$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ifakih$cck$1@news.onet.pl>
    <82c4cbf191ff5dc979cce898da3e8f9a$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-26-176.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1293574596 1870 85.222.26.176 (28 Dec 2010 22:16:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Dec 2010 22:16:36 +0000 (UTC)
    X-User: ask4it
    In-Reply-To: <82c4cbf191ff5dc979cce898da3e8f9a$1@grupy.scigacz.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634114
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-12-28 21:22, Lovtza wrote:

    > Zwróciłeś uwagę na to, że nikt nie odpowiedział na Twoje PODSTAWOWE
    > pytanie dotyczące tego jak i gdzie czuje się uślizg koła? Po prostu
    > większość tutaj nie ma na ten temat bladego pojęcia. Nie hamować
    > pulsacyjnie. Przeczytaj wymienione niżej artykuły w PDFach. Nie mam z
    > nimi nic wspólnego, więc trudno posądzić mnie o stronniczość;) Nie
    > znajdziesz tam nic na temat pulsowania, co najwyżej w artykule z
    > Motocykla znajdziesz informację o tym, że ściskanie i hamowanie hebla
    > prowadzi do wydłużenia drogi hamowania. Jest wszystko o czym pisałem: że
    > trzeba najpierw złożyć zawieszenie, docisnąć oponę i progresywnie
    > zwiększyć ciśnienie w układzie hamulcowym. Zwróć uwagę co napisał Pejser
    > - na możliwie luźnych rękach, bez wiszenia na kierownicy. Dokładnie tak,
    > jak argumentowałem wcześniej. No ale wychodzi na to, że oni wszyscy też
    > piszą głupoty.
    > Jak czuć uślizg? To relatywnie proste i do wyuczenia, ale zapraszam na
    > PRV, bo tutaj powstanie kolejny temat dziesięciolecia, a to i tak
    > zostanie wyśmiane.

    nie potrzebnie dajesz się ponieść emocjom..
    zaczyna się w końcu ciekawy wątek i ja na przykład z chęcią też coś
    poczytam.
    sam też nie napisałeś jak "to" poczuć :-P
    ciężko to opisać, przy gsie i oponach bt 20 (a bt 50 to porażka już
    całkowita) - gówniane połączenie, to na suchym asfalcie potrafił przód
    pojechać bez jakiś tajemniczych znaków, uczucie na kierownicy najpierw
    mocnej kompresji, później lekkości, i zawieszenie się
    "odkompresowywało".. w złożeniu dochodziło płynięcie na zewnątrz.. plus
    "ku.." na ustach i pełen pampers.. tył lekko pływał na moment przed..
    aprilka plus sportec m3, genialne połączenie, na suchym chyba szybciej
    polecę przez niż zerwę, na mokrym ładnie delikatnie miękko się robi
    przed zerwaniem.. tył na suchym zaczyna lekko mięknąć i zaczyna
    podskakiwać.. na mokrym płynnie wchodzi z delikatnej miękkości w ślizg,
    można slajdem pójść.. :-D w złożeniu uczucie lekkości i lekkiego
    przesuwania sprzętu na zewnątrz (coś ala przelecenie przez spadek) i
    moment póżniej kompresja zawieszenia jak łapie..


    --
    jeDrASS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: