  • 11. Data: 2015-11-25 19:55:56
    Temat: Re: Jak płacić za parkowanie z karty PLAY ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marian wrote:

    > news:n34vgd$j0r$1@dont-email.me...
    >> Marian wrote:
    >>
    >>>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    >>>> news:n340k2$ove$1@dont-email.me...
    >>>
    >>>> https://warszawa19115.pl/baza-wiedzy/artykul/-/baza-
    widok/parkowanie-informacja-zarzadu-drog-miejskich-w
    -warszawie-

    link. takie coś co zaczyna się od https://

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-11-26 13:40:05
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    > napewno ktoś płaci. precyzując: do przeprowadzenia tranzakcji używa
    > telefonu. Ale wątpie czy ktokolwiek płaci środkami zgromadzonymi w
    > "skarbonce" firmy Play. Jabym też chciał mieć taką możliwość...

    A jakie znasz inne możliwości wykorzystania tej "skarbonki", zarówno
    zgromadzonych złotówek, jak i GB?

    Marian

  • 13. Data: 2015-11-28 12:14:34
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Marian napisał w środa, 25 listopada 2015 10:47:

    > Nikt nie płaci smartfonem za parkowanie w Warszawie?

    Płaci, płaci, ale niekoniecznie tak, jak myślisz.

    30 sekund na guglu dało wynik: http://bit.ly/1Tj1pfu.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 14. Data: 2015-11-28 12:17:05
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Jan Stożek napisał w sobota, 28 listopada 2015
    12:14:

    > Płaci, płaci, ale niekoniecznie tak, jak myślisz.
    >
    > 30 sekund na guglu dało wynik: http://bit.ly/1Tj1pfu.

    W każdym razie Skycash/Mobiparking używa odrębnej skarbonki od
    operatora. A jak mowa o smartfonie, to ja sobie nie zawracam głowy
    żadnymi kodami, ani SMS-ami, bo nie mam do nich głowy; są apki na
    wszystkie główne systemy.