    From: "mszyma" <mszyma@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
    Date: Sun, 3 Jan 2010 03:54:36 +0100

    Małe sprostowanie:

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hhouem$nj6$1@inews.gazeta.pl...

    > 170 stopni to jest ten kąt przy którym tylko czekasz az się auto
    > zatrzyma bo niewiele daje się zrobić :)
    NIE chciałem wciskać żadnych bajek ;)
    To moje 170 odnosiło się TYLKO do tego większego placu,
    (a nie do kąta "złożenia" auta w jeździe wahadłowej)
    że dużo więcej można tam zabaw uskuteczniać,
    ale wciąż przy limitowanej rozsądkiem szybkości.
    Pozdro z Północy,
    Kraków - pewnie jeszcze odwiedzę -
    - tyle, że pewnie jak śniegu nie będzie :(
    Marek mszyma