    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
    Date: Sun, 03 Jan 2010 12:11:40 +0100

    mszyma pisze:
    > Witam:)
    > Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W zasadzie to nie przeklinam,
    > a już na pewno nie publicznie,
    > ale jak to przeczytałem to w duchu mi się gromkie
    > "O Ku..a" wyrwało :)
    > Jak ja Ci zazdroszczę !!!
    > Ja jak mam do dyspozycji pusty parking
    > 100x25 to się cieszę,
    > a jak przed Makro w Gdyni był ostatnio wolny
    > zaśnieżony plac ok. 170(200?) x 60 to już była orgia.

    W niedzielę 10.01 na lotnisku w Borsku będą organizowane zawody STRWC.

    Jedna trasa ustawiona na terenie lotniska przejeżdżana kilkukrotnie,
    podział na klasy FWD, RWD, AWD.

    Nie trzeba mieć pilota (chyba że chcesz), trzeba mieć kask (można od
    kogoś pożyczyć nawet na miejscu). Wpisowe w zeszłym roku to było 60zł.

    > Trójmiejski PMS na jakimś ślizgospocie spotkał?

    Ja chętnie, tylko gdzie i kiedy?