  • Data: 2019-09-02 18:22:17
    Temat: Re: Jak połączyć 2 domowe laptopy?
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5d6d2c90$0$17350$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem jak teraz, bo kabelka używałem dość dawno, kiedy miałem PC-ta
    > i lapka właśnie z XP. W specyfikacji, czy opisie kabla pewnie jest to
    > podane. Spytaj po prostu sprzedawcę.

    Spróbuję.
    Szukałam w Internecie i chyba nie jest to często używane rozwiązane,
    bo jest bardzo mało ofert.
    Na Allegro znalazłam tylko jedną:
    https://allegro.pl/oferta/polacz-2-komputery-usb-dat
    a-link-digitus-7777585323,ale bez możliowści zwrotu, bo to wyprzedaż. Dzialanie pod
    XP wszelkichurządzeń jest już teraz niepewne.Może znajdę jeszcze
    gdzieś.Dziękuję.Właściwie żadne inne rozwiązanie nie zostało tutaj konkretnie
    opisane.Rozwiązanie przez WiFi lub połączenie kablami z routerem musiałabymmieć
    opisane krok po kroku. Może są opisane w Internecie, ale ja nieznalazłam.O tym, że
    dane można przenosić przy pomocy dysku zewnętrzneg lubpendrive'awiem i pisałam o tym
    już w poście rozpoczynającym ten wątek. Pisałam, żeszukaminnego
    rozwiązania.PozdrawiamEwa