  • 1. Data: 2014-02-13 10:57:07
    Temat: Jak powinien stać znak przy drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Kiedys dostałem mandat bo znak terenu zabudowanego stał po lewej stronie i
    po prostu go nie widziałem. (pozostałości po remoncie drogi, ktos nie
    dopilnowal, policja wykorzystała...)
    Dzis z ciekawości sprawdzilem, czy juz jest po prawej.

    Okazało sie ze jest, ale ten po lewej też zostawili :)

    Ale pytanie czy znak może stać tak daleko od jezdni?

    Jeżeli możecie to spójrzcie na street view.

    Przed Śremem, wjazd do miejscowości Psarskie od strony Szymanowa.

  • 2. Data: 2014-02-13 11:29:36
    Temat: Re: Jak powinien stać znak przy drodze
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 09:57:07 +0000 (UTC), Budzik

    > Ale pytanie czy znak może stać tak daleko od jezdni?

    Dz.U. Nr 220 Poz. 2181. czyli tzw. warunki szczegółowe o tym
    temacie traktują całkiem dokładnie (z rysunkami włącznie). :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2014-02-13 12:30:58
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dz.U. Nr 220 Poz. 2181.

    Ale tam sa minimalne odleglosci, o max ani slowa. Czyli mozna dostac
    mandat za nie stosowanie sie do znaku w Sydney jadac droga 79 w RP.
    Oczywiscie znak w tym australijskim miasteczku musi byc min 2 m nad
    ziemia, byc z folia odblaskowa, miec odpowiedni kolor i wielkosc i moze
    tabliczke, ze dotyczy drogi 79 na antypodach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2014-02-13 13:08:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel O'Pajak o...@g...pl ...

> [...]
    > ziemia, byc z folia odblaskowa, miec odpowiedni kolor i wielkosc i moze
    > tabliczke, ze dotyczy drogi 79 na antypodach.

    No własnie.
    Tez nie mogę znaleźć maks odległości.

  • 5. Data: 2014-02-13 13:14:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 12:30:58 +0100, Pawel O'Pajak

    > Ale tam sa minimalne odleglosci, o max ani slowa.

    Ponieważ tutaj kluczowa jest odległość minimalna. Jeśli jest bliżej, to
    jest źle. Jeśli dalej, choć nic nie przeszkadza aby stał przy zadanej
    minimalnej odległości, to też źle. Proste jak drut.

    > Czyli mozna dostac mandat za nie stosowanie
    > sie do znaku w Sydney jadac droga 79 w RP.

    Widziałeś kiedyś pas drogowy o szerokości od DK79 w RP do Sydney?
    Pokaż no to palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.

    Budyń, a Ty zapuść jakąś linę do tego miejsca, bo mi tak net kaleczy że nie
    jestem w stanie pojechać trzech kliknięć bez złapania irytacji. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2014-02-13 13:36:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Budyń, a Ty zapuść jakąś linę do tego miejsca, bo mi tak net kaleczy
    > że nie jestem w stanie pojechać trzech kliknięć bez złapania irytacji.
    > :P

    Myjka, czy możemy nie przekręcać nicków?

    Linka chętnie, ale przyznam, ze nie mam pojęcia jak to zrobić z
    maps.google. aby zalinkowac konkretnem iejsce albo jeszcze lepiej:
    konkretny widok z street view.

    Generalnie jest tak, ze znak stoi dosc daleko po prawej stronie, bo obok
    drogi biegna jakies tory. Wiec znak jest za torami.

  • 7. Data: 2014-02-13 13:40:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Linka chętnie, ale przyznam, ze nie mam pojęcia jak to zrobić z
    > maps.google. aby zalinkowac konkretnem iejsce albo jeszcze lepiej:
    > konkretny widok z street view.

    Masz ikonke drukarki i ogniwa lancucha, klikasz na ten lancuch i masz linka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-02-13 13:40:53
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Widziałeś kiedyś pas drogowy o szerokości od DK79 w RP do Sydney?
    > Pokaż no to palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.

    Pokazuje palcem p1.1, sam poczatek. Gdzie jest mowa o pasie drogowym?
    Mowa jest o drodze. W Sydney drog nie maja?
    Serio to nie raz widywalem znaki w odleglosci moze nie australijskiej,
    ale wystarczajaco duzej, by przeoczyc.
    Ponadto, bycmoze jest w jakims innym rozporzadzeniu, albo w tym nie moge
    sie doszukac, ale kiedys obowiazywala zasada, ze po lewej stronie moze
    byc powtorzenie znaku stojacego po prawej stronie drogi i chyba bylo tez
    tak, ze musi byc na wielopasmowych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2014-02-13 14:04:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 12:36:16 +0000 (UTC), Budzik

    > Myjka, czy możemy nie przekręcać nicków?

    Przepraszam, nie wiem co mi odpaliło z tym budyniem.
    Łazi za mną ostatnio ten deser, podobnie jak kisiel. :P

    > Linka chętnie, ale przyznam, ze nie mam pojęcia jak to zrobić z
    > maps.google. aby zalinkowac konkretnem iejsce albo jeszcze lepiej:
    > konkretny widok z street view.

    Wybierasz punkt na mapie, pokazuje Ci "A" "szukany punkt" i obok masz
    ikonkę z "łańcuchem". Otwiera się okienko, aptaszasz "Krótki URL",
    kopiujesz, wklejasz gdzie lubisz i jest: http://goo.gl/maps/xxJFt

    > Generalnie jest tak, ze znak stoi dosc daleko po prawej stronie,
    > bo obok drogi biegna jakies tory. Wiec znak jest za torami.

    To jak ma stać bliżej skoro nie ma gdzie stać?
    Na torach czy na jezdni?

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-02-13 14:32:21
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-13 13:40, AZ pisze:

    > Masz ikonke drukarki i ogniwa lancucha, klikasz na ten lancuch i masz linka.

    A jak to zrobić w nowych mapach Google? :)