  • Data: 2009-05-09 09:27:53
    Temat: Re: Jak przemówić do rozsądku?
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Maj, 10:42, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:

    > No to pojechales :) koles ma skutra 245 kucykow i sporo ponad tfiescie na
    > wodzie...a juz od 40 km/h woda staje sie twarda, bardzo twarda :)

    a niech sam to sprawdzi, ja tam na takim 100 konnym wyleciałem z
    zakrętu bo nie zauważyłem jak mi wieśniak sporą falę zrobił łodzią
    motorowodną.. a jak wyleci i straci się przytomność to można utonąć i
    o to chodzi :) ntg.
    po co kolesia namawiać na coś mniejszego, ja bym mu zaproponował
    goldwinga- to dopiero wygodne!
    albo fjr z absem, tylko że z powerem, i dobrym wydechem

    ja tam nikogo nie namawiam żeby walił w gumie- bo bezpiecznie! niech
    się cieszy życiem :O
    nie odbieraj mu tego :)

    --
    wiadro