  • From: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak przemówić do rozsądku?
    Date: Sun, 10 May 2009 01:18:39 +0200

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał

    > No właśnie zastanawiam się jakich argumentów używacie podczas rozmowy ze
    > znajomym który chce zacząć jeździć motocyklem i kupuje coś co może spowodować
    > jego nagłe zejście.

    Zadnych. Po co? Jesli ktos sie uprze to zadnych argumentow nie przyjmie.
    Najwyzej sie obrazi.. Zreszta te dyskusje z perspektywy czasu sa zabawne.
    Jak ja zaczynalem jezdzic, to np. na lamach czasopisma Motor toczyly
    sie dyskusje czy MZ albo CZ nadaje sie na pierwszy motocykl.
    Owczesni eksperci twierdzili ze sie NIE NADAJE. Uwazali, ze sa to za
    silne i zbyt ciezkie motocykle. Kariere nalezalo zaczynac najwyzej na
    125-tce. Moral z tego taki - ze wszystko jest wzgledne. Kazdy niech
    sobie realizuje marzenia. Za swoje pieniadze i na wlasne ryzyko.
    A rozwalic sie mozna na wszystkim. Ja najciezszy wypadek mialem
    na WSK 175 - moze bylo dla mnie wowczas zbyt silne? Kto wie..
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..