    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
    Date: Mon, 10 Dec 2018 11:38:27 +0000 (UTC)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > A taka sobie chujnia w UPC.
    > I niech to archiwum utrwali na zawsze.

    Do tej pory żyłem w przeświadczeniu, że UPC jest wybawieniem od gównianej
    Vectry i generalnie zbieram się, żeby do nich zadzwonić, powiedzieć jaką
    mam umowę i niech mi dadzą takie same warunki finansowe, a jeszcze dziś do
    nich przejdę, dla zasady. Nigdzie ani nigdy nie spotkałem się z takim
    pierdolnikiem i z takim jawnym chamstwem helpdesku, jak w Vectrze.
    Polecenie zapłaty te zawszone parchy włączały mi ROK.

    > Były inne rzeczy, więc numer domowy NMTN, trzecia istotna data, to 2
    > grudnia, wróciłem z pracy i zastałem matkę leżącą z udarem w brodziku w
    > łazience, jest w szpitalu. Ślady w jej pokoju wskazują, że mogła chcieć
    > zadzwonić do kogoś, że się dużo gorzej poczuła. Spoko, tylko telefon
    > przewrócony.

    Współczuję i życzę mamie szybkiego powrotu do zdrowia.

    Co do telefonu: czy odłączenie windykacyjne odłącza też telefony alarmowe?
    Czy powinno to robić? W ś.p. TPSA chyba (?) blokowali po prostu wychodzące
    płatne... nie wiem jak jest w przypadku np. abonamentów komórkowych.

    > Teraz... jeśli jest tu ktoś... pan... pan, pani, ty, ty, pani, pan i
    > pan, kto-bądź i pomoże mi dobrać się UPC za ten manewr do dupy i wyrwać
    > ile trzeba (limes na leżącej ósemce), to 25% "wygranej" jest Twoje.

    Myślę że bez adwokata się nie obejdzie, a adwokat kosztuje...