    From: "n" <...@...e>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
    Date: Mon, 10 Dec 2018 13:03:24 +0100

    Taka pozytywna ciekawostka, że odłączenie windykacyjne internetu nie odłącza WiFree
    jeśli masz swój login i hasło.

    BTW ostatnio nadziałem się, bo maile z fakturą i przypomnieniem wpadły do utworzonej
    bez mojej zgody i wiedzy skrzynki "oferty" czy jakoś tak (czym nas ostatnio paru
    operatorów poczty mailowej "uszczęśliwiło").

    Tel. w UPC to fizycznie IP-phone, więc jak odłączą internet dochodzący do
    modemo-routera kablowego, to nie masz niczego (IMHO).

    OIDP w przypadku komórkowych dzwonisz na alarmowe nawet bez karty SIM (przynajmniej w
    teorii).

    -----