    From: MM <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak się pozbyć zapaszku z samochodu?
    Date: Tue, 10 May 2011 20:40:21 +0200

    Dnia 10-05-2011 o 12:07:18 Michał Przestrzelski
    <m...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś może ma jakiś patent jako sobie z tym poradzić?
    > Czy ktoś ma może doświadczenie z ozonowiem i może polecieć jakaś firmę
    > z Wawy
    > lub okolic.

    Na stacji Lukoil widziałem preparat do odświeżania wnętrza czy coś
    takiego, chyba PLAKA (małe białe pudełko), trzeba to otworzyć, włączyć
    nawiew na MAXa na kilka minut, drzwi zamknąć. Były chyba 2 - 3 zapachy,
    kosztowało poniżej 20zł. Sprawdź, dużo nie kosztuje.