    From: blachaa03 <blaszkacool@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak spuscic paliwo?
    Date: Mon, 21 Nov 2016 18:10:29 +0000 (UTC)

    rychoo napisal

    > w klr 650 tez jest podcisnieniowy kranik z pozycjami OFF, ON, RES . Ostatnio
    > go sciagalem bo membrana w nim sparciala i sobie podciekal. Spuszczalem
    > paliwo z baku wezykiem , fakt ze po skonczeniu lania sie paliwa wezykiem
    > zostalo ze 3 litry paliwa w baku ,ale kranik dalo rade zdjac i nie cieklo juz
    > paliwo.

    Hej,
    To ja może podrzucę swój sposób. Jeśli ktoś ma podciśnieniowy kranik
    połączony z innymi podzespołami gumowymi wężykami, to polecam poniższy
    pomysł.

    Ustawiamy kranik w pozycję RES, do wyjścia z kranika podłączamy wężyk
    który siegnie do kanistra, albo korzystamy z wężyka, który idzie do
    gaźnika, ale wtedy trzeba trzymać kanister blisko kranika więc trochę
    niewygodnie.
    Następnie odłączamy wężyk podciśnienia od gaźnika (który prowadzi do
    kranika) i podłączamy do niego sztrzykawkę, np taką średnią, ok. 50 ml,
    żeby wężyk był dopasowany. Następnie zasysamy strzykawką trochę powietrza,
    a z kranika poleci paliwo. Sposób działa jeśli mamy szczelny wężyk
    podciśnienia i membranę zaworku podcisnieniowego, dzięki czemu
    podciśnienie się utrzyma bez poprawiania strzykawki.