    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 31 Aug 2019 13:54:12 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak to robią w NASA
    From: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, August 31, 2019 at 10:44:23 PM UTC+2, slawek wrote:
> [...]
    zaawansowanymprogramistom tworzyć bezpieczny kod.

    > Nic dziwnego.
    >
    > Tyle że cytowane (link) regułki to takie raczej mało poważne jest.
    > No i to nie jest gdzieś tam na serwerze NASA, tylko jakiś
    > blogasek kogoś o kim - szczerze - pierwsze słyszę. Autorytet z
    > niego taki jak z Piotrusia z IIIc.
    >
    > Więc nie łykałbym tego niczym młody pelikan. Także dlatego że
    > trochę takich manifestów czytałem.

    W ogóle każdy krótki tekst na temat ogólnych wytycznych w
    tworzeniu krytycznych dla zdrowia, życia i pieniędzy systemów jest
    mało poważny. Natomiast racje Ci przyznam, że poważniej by było,
    gdyby autor dany esej wyprodukował, sprawdził jak zostanie zrozumiany,
    skojarzony, oceniony; następnie poprawił i znowu poddał krytyce, dopiero
    potem by opublikował. Za trzecim razem powinny zniknąć dwuznaczności,
    czy allokowanie za pośrednictwem vector, też jest dynamicznym allokowaniem.
    Racja też, że w NASA mają środki takie weryfikowanie i poprawianie.