  • 1. Data: 2013-10-04 21:35:09
    Temat: Jak uzyskać taką strukturę "lakieru"
    Od: Radosław S <r...@g...com>

    Witam

    http://www.youtube.com/watch?v=6VfOZPucdYk

    Pozdrawiam szanowne Grono :)

  • 2. Data: 2013-10-04 23:04:27
    Temat: Re: Jak uzyskać taką strukturę "lakieru"
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-04 21:35, Radosław S pisze:
    > Witam
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6VfOZPucdYk
    >
    > Pozdrawiam szanowne Grono :)

    kupic lakier "wrinkle black", na przyklad firmy VHT.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-10-05 23:03:47
    Od: Radsson <r...@g...com>

    W dniu piątek, 4 października 2013 23:04:27 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > kupic lakier "wrinkle black", na przyklad firmy VHT.

    Dzięki za odpowiedź ale to nie to. Wiem bo kupiłem i próbowałem.
    Wrinkle robi takie powiedzmy fałdki. A to tutaj jest jakby obsypane jednakową
    granulacją "piasku"

  • 4. Data: 2013-10-05 23:37:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-05 23:03, Radsson pisze:

    > Dzięki za odpowiedź ale to nie to. Wiem bo kupiłem i próbowałem.
    > Wrinkle robi takie powiedzmy fałdki. A to tutaj jest jakby obsypane jednakową
    granulacją "piasku"

    No to pomalowac z piaskiem. Sam tak kiedys robilem - warstwa swiezego
    lakieru, na to przesiany suchy drobny piasek i druga warstwa lakieru.
    Przy odrobinie wprawy wychodzi ladna jednolita powierzchnia. Lakier byl
    najtanszy - polifarb cieszyn czarny mat za 27 pln/litr, sitko ukradlem
    matce z kuchni a piasek byl po prostu z piaskownicy.

  • 5. Data: 2013-10-08 21:31:40
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu sobota, 5 października 2013 23:37:26 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
    > a piasek byl po prostu z piaskownicy.
    Kot sie zorientowal?

    BP,MSPANC

    --
    pzdr, dr
    1000/525/400

  • 6. Data: 2013-10-09 09:21:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Kot sie zorientowal?

    Kot nie, ale Kuczu juz nie zjadl nic do czego zrobienia uzywane bylo owe sitko.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-10-20 11:04:06
    Od: Masło <s...@p...fm>

    A nie lepiej przykleic papier scierny? Przy okazji na siedzeniu tez
    mozna dac, to sie doopa bedzie lepiej trzymac ;)

    Pozdro.