  • 1. Data: 2016-11-18 23:39:13
    Temat: Jak wgrać programy do Symbiana?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam na dysku programy do Symbiana (sis i jar).
    Mam telefon (jakaś Nokia N95).

    Jak najlepiej wgrać/zainstalować te aplikacje na telefonie? (Dla mnie to
    zupełna egzotyka ten Symbian)

  • 2. Data: 2016-11-19 00:13:20
    Temat: Re: Jak wgrać programy do Symbiana?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-18 o 23:39, r...@k...pl pisze:
    > Mam na dysku programy do Symbiana (sis i jar).
    > Mam telefon (jakaś Nokia N95).
    >
    > Jak najlepiej wgrać/zainstalować te aplikacje na telefonie? (Dla mnie to
    > zupełna egzotyka ten Symbian)

    Wrzucasz do telefonu z komputera przez bluetooth, albo ściągasz
    telefonem go jakiegos folderu (najlepiej na kartę pamięci) i
    instalujesz. Niektórych to nie musisz nawet instalować jak już są w
    telefonie. Potem wyłączasz telefon i włączasz. Zresztą jakieś komunikaty
    Ci się pokażą.

    --
    animka

  • 3. Data: 2016-11-19 10:41:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 19.11.2016 00:13, Animka wrote:
> [...]

    Swoja droga ile to juz w ostatnich latach systemow operacyjnych
    przeminelo z wiatrem.

  • 4. Data: 2016-11-19 20:25:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-19 o 10:41, atm pisze:

    > Swoja droga ile to juz w ostatnich latach systemow operacyjnych
    > przeminelo z wiatrem.

    Odpowiadasz mnie na nie mój post.

    --
    animka

  • 5. Data: 2016-11-28 16:22:04
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości:

    > Mam na dysku programy do Symbiana (sis i jar).
    > Mam telefon (jakaś Nokia N95).
    > Jak najlepiej wgrać/zainstalować te aplikacje na telefonie? (Dla mnie to
    > zupełna egzotyka ten Symbian)

    Najlepiej wrzucić na kartę pamięci i zainstalować z pozycji menadżera
    plików.

  • 6. Data: 2016-11-29 11:03:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Nov 2016 16:22:04 +0100, w <o1hi2t$5ps$1@node2.news.atman.pl>, "Tomek"
    <t...@w...pl> napisał(-a):

    > Najlepiej wrzucić na kartę pamięci i zainstalować z pozycji menadżera
    > plików.

    I wystarczy w tym menedżerze kliknąć na odpowiedni plik jar czy sis i
    zainstaluje tak jak apk na androidzie?

  • 7. Data: 2016-11-29 19:33:42
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > I wystarczy w tym menedżerze kliknąć na odpowiedni plik jar czy sis i
    > zainstaluje tak jak apk na androidzie?

    Jeśli aplikacja nie jest podpisana i nie wymaga certyfikatu lub złamanego
    systemu, to tak, wystarczy kliknąć i się zainstaluje.
    A ustawieniach aplikacji wybierz: Instaluj wszystko bez sprawdzania online,
    jakoś tak chyba to leciało.