    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak wyczyścić matówkę?
    Date: Wed, 2 Aug 2017 22:12:42 +0200

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 01.08.2017 o 14:54, Uncle Pete pisze:

    >Dawno temu wpadłem na pomysł wymycia izopropanolem matówki w kasetce.
    >Nie rozpuściła się, ale część matową szlag trafił. W rezultacie
    >kupiłem kocie oko.

    Hm, matowanego szkla nie powinien zniszczyc, tylko na chwile mat
    zniknie, do odparowania.

    Matowanego plastiku ... imo tez nie powinien, ale moze to jakis
    wyjatek, ktory sie rozpuszcza w izopropanolu.

    A moze to matowanie to jakas warstwa farby, ktora propanol zmyl ?

    Bo ja sie tylko z przeciwnym efektem spotkalem - jakis
    niezidentyfikowany przezroczysty "plastik" w kontakcie z 95% etanolem
    zmatowial.
    Ale polerka dala mu rade.

    J.