    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak wygląda TSSOP8?
    Date: Tue, 12 Jun 2018 11:58:05 +0200

    > Początkowo myślałem, że w TME coś pokręcili, bo
    > się zdarzało (np. zamiast diody w SOT523 przyszły
    > w SOT323 i teraz kombinuj...), ale w datasheet też
    > piszą TSSOP8. Obok jest symbol europejski, ale kto
    > by na niego zwracał uwagę? Jak się jednak zwróci,
    > to w Eagle jest dokładnie jeden wariant mniejszej
    > obudowy. Autorstwa NXP.

    Nie korzystam z żadnych bibliotek (wszystkie footprinty definiuję sam).
    Nigdy nie miałem takiego problemu :)

    Obudowy, które mają od spodu thermal pad nawet jak mają jednakowo nóżki
    to thermal pad może być inny i staram się zawsze dopasować zgodnie z
    wytycznymi danej firmy, bo np. ilość pasty zależy od tego jaki ułamek mm
    miejsca jest pod obudową położoną na idealnie płaskiej powierzchni.
    Nie jestem w stanie tego mierzyć - zakładam, że jak w karcie katalogowej
    odwołują się do noty aplikacyjnej to do odpowiedniej.
    Wypełnienie pastą takiego pada waha się od chyba 25% do 70%. Nie mam
    przekrojowych informacji i nie wiem czy to przypadkiem nie jest tylko
    widzimisię autora danej noty bo tylko kilka takich footprintów do tej
    pory używałem.
    P.G.